مسی: فوتبال دیگر مثل سابق نخواهد بود

به گزارش واندر هنگر، فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است وضعیتی که شیوع ویروس کرونا به وجود آورد به فوتبال و البته زندگی مردم ضربه بدی زد.

مسی: فوتبال دیگر مثل سابق نخواهد بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مسابقات لالیگای اسپانیا که از تاریخ 12 مارس (22 اسفند) در نتیجه شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است، از تاریخ 11 ژوئن (پنحشنبه 22 خرداد) با انجام دیداری بین تیم های سویا و رئال بتیس پشت در های بسته از سرگرفته خواهد شد، اما فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا معتقد است فوتبال دیگر هرگز مثل سابق نخواهد شد.

تا به امروز بیش از 6 میلیون و 190 هزار نفر در سطح دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این بین متأسفانه بیش از 371 هزار نفر جان خود را از دست داده اند؛ به همین خاطر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی وضع شده در بیشتر کشور های دنیا در حال اجراست تا زنجیره شیوع ویروس کرونا قطع گردد.

لیونل مسی 32 ساله در مصاحبه با نشریه ال پایس اسپانیا گفت: بیشترِ ما بعد از اتفاقاتی که افتاده است، در خصوص اینکه دنیا از این پس چگونه خواهد بود، شک و تردید داریم. گذشته از محصور شدن و شرایطی که ما را غافلگیر کرد، بسیاری از افراد شرایط سختی را پشت سر گذاشتند، چون این شرایط به نوعی بر روی آن ها تأثیر گذاشت، درست مانند همه کسانی که خانواده و دوستان خود را از دست داده اند و حتی دیگر نمی توانند آن ها را ببینند.

وی اضافه کرد: به اعتقاد من نکات منفی زیادی در این بحران وجود داشت، اما چیزی بدتر از این نمی تواند باشد که شما کسی که بیشتر از هر کسی دوست دارید را از دست بدهید که این باعث ناراحتی شدید من می گردد و به نظرم ناعادلانه ترین چیز برای همه ماست. از نظر من، فوتبال هم به طور کلی مانند زندگی، دیگر مثل سابق نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1030

به "مسی: فوتبال دیگر مثل سابق نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی: فوتبال دیگر مثل سابق نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید