ماه را دنبال می کنم برای بچه ها بالاتر از 7 سال منتشر شد

به گزارش واندر هنگر، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، در ساحل آرام و مهتابی، بچه لاک پشتِ سبز برای رویای رسیدن به خانه کوشش می نماید. بچه لاک پشت سفر اسرارآمیز شبانه اش را آرام آرام آغاز می نماید. مدام زمین می افتد و باز بلند می گردد. شعرهای لطیف و تصاویر مجذوب کننده کتاب این داستان دلنشین را از ساحل شنی به سوی دریا می برد و به مخاطب خود امید، کوشش و شجاعت می آموزد.

ماه را دنبال می کنم برای بچه ها بالاتر از 7 سال منتشر شد

این کتاب ماجرای سفر بچه لاک پشت های سبز از لانه به دریا است. آنها به یاری غریزه فوق العاده شان و دنبال کردن نور ماه، به جست وجوی خانه می روند. لاک پشت های سبز ماده بیش از یک صد تخم را در لانه های زیرزمینی ساحلی ذخیره می نمایند. بعد از دو ماه، بچه لاک پشت ها از تخم بیرون می آیند، زمین را سوراخ می نمایند، به سطح می آیند و به سوی دریا می روند. این اثر به طور مختصر اطلاعاتی علمی درباره لاک پشت ها به مخاطب ارائه می نماید.

ماه را دنبال می کنم نوشته یک مادر است: داستان امیدواری، عشق و رویا برای همۀ مادرها. استفانی لیزا تارا داستان این اثر را از یک اتفاق واقعی الهام گرفته و به علت اینکه خود شاهدِ سفر بچه لاک پشت ها در شب از لانه به سوی دریا بوده است، تصمیم گرفت که این کتاب را بنویسد و تجربه احساس فوق العاده آن شبش را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.

در بخشی از متن کتاب می خوانیم:

بالا می رویم

پایین می آییم

دور و بر می چرخیم

با هم قوی هستیم.

هر کدام از ما راهی پیدا می کنیم.

راهِ خیلی درازی نیست.

دارم می آیم مامان، زودِ زود می بینمت.

همین الان هم می دانم چطور بیایم...

ماه را دنبال می کنم.

نشر برکه، کتاب ماه را دنبال می کنم به قلم استفانی لیزا تارا، تصویرگری لی ادوارد فودی با ترجمه فرمهر منجزی را در 36 صفحه مصور رنگی، شمارگان هزار نسخه و به بهای 90 هزار تومان برای بچه ها بالاتر از 7 سال منتشر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 22 خرداد 1402 بروزرسانی: 22 خرداد 1402 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2238

به "ماه را دنبال می کنم برای بچه ها بالاتر از 7 سال منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه را دنبال می کنم برای بچه ها بالاتر از 7 سال منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید