لیگ برتر والیبال بانوان در ایستگاه آخر

به گزارش واندر هنگر، لیگ برتر والیبال بانوان به هفته پایانی خود رسیده است و تکلیف قهرمان در این هفته معین می گردد.

لیگ برتر والیبال بانوان در ایستگاه آخر

به گزارش خبرنگاران، هفته دهم و خاتمهی هفدهمین دوره لیگ برتر والیبال بانوان پنجشنبه، 4 بهمن ماه برگزار و تیم قهرمان معین می گردد. 6 تیم حاضر در لیگ برابر هم به میدان می روند تا صندلی نهایی خود در جدول رده بندی را مشخص نمایند. در این میان تکلیف بعضی از تیم ها معین است. شهرداری سمنان قعرنشین یک امتیازی لیگ در صورت پیروزی یا شکست به صندلی بالاتری صعود نمی نماید، این تیم که هر 9 بازی خود را واگذار نموده و تنها امتیازش را به دلیل شکست سه بر دو برابر امید ایران به دست آورده، در هفته خاتمهی میزبان توپکا بابلسر است.

تیم توپکا بابلسر با سه برد، پنج باخت و 9 امتیاز چهارمین تیم جدول رده بندی است، این تیم در هفته خاتمهی کار راحتی دارد اما برای کسب رتبه سوم با نامی نو رقابت می نماید. شرکت نکردن امید ایران که در ابتدای لیگ با نام مبنا تجارت به میدان می رفت برابر توپکا در هفته هفتم و حمایت فدراسیون از این تیم برای ادامه لیگ کمکی بزرگ به توپکا محسوب شد تا بتواند راحت تر خود را به رتبه سوم برساند، موضوعی که مورد اعتراض نامی نو قرار گرفته و فدراسیون در حال تصمیم گیری در این زمینه است. این اعتراض به دلیل این است که احتمالا نامی نو برابر حریف خود شکست می خورد و توپکا نیز بر قعرنشین لیگ غلبه می نماید. در نتیجه اعلام باخت فنی امید ایران به دلیل بازی نکردن با توپکا باعث می گردد تا دو تیم سوم و چهارم از نظر تعداد برد و امتیاز برابر شوند و در این صورت ست شماری به نفع توپکا خواهد بود.

امید ایران نیز با توجه به بازی سختی که در هفته خاتمهی برابر پیکان دارد نمی تواند خیلی به برد امیدوار باشد، اما حتی در صورت برد خود و شکست توپکا باز هم صندلیش ارتقا پیدا نمی نماید.

نامی نو اصفهان دیگر تیم لیگ که با پنج برد، چهار شکست و 15 امتیاز در صندلی سوم قرار گرفته است، فردا با ذوب آهن، دیگر تیم اصفهانی بازی می نماید، دیداری که به نظر می رسد جذابیت زیادی داشته باشد، چون ذوب آهن برای کسب جام قهرمانی در رقابتی نزدیک با پیکان قراردارد. ذوب آهن و پیکان هر دو هشت برد، یک باخت و 24 امتیاز دارند و از نظر معدل بازی تفاوت کمی با یگدیگر دارند تفاوتی که در حال حاضر پیکان را صدرنشین نموده و اگر تا خاتمه لیگ حفظ گردد جام را هم تقدیم این تیم تهرانی می نماید.

میترا شعبانیان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اختلاف کم با ذوب آهن گفت: بازی با امید ایران به دلیل امتیازاتی که باید کسب کنیم حائز اهمیت است، چون با ذوب آهن وضعیت مان شبیه به هم است و در این مرحله پوئن شماری انجام می گردد، باید به گونه ای بازی کنیم که بتوانیم امتیازات خوبی به دست بیاوریم تا قهرمان شویم.

توجه به آمار نشان می دهد که پیکان در مقایسه با ذوب آهن شانس بیشتری برای قهرمانی دارد اما باید دید که درمیدان مسابقه چه نتیجه ای رقم می خورد.

برنامه بازی های هفته خاتمهی، 4 بهمن، ساعت 15

پیکان تهران -امید ایران، خانه والیبال تهران

ذوب آهن اصفهان- نامی نو اصفهان، سالن ملت اصفهان

شهرداری سمنان- توپکا بابلسر، سالن بانوی شهر سمنان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 132

به "لیگ برتر والیبال بانوان در ایستگاه آخر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر والیبال بانوان در ایستگاه آخر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید