لنوو از سبک ترین لپ تاپ خود برای کار در خانه و ویدئو کنفرانس رونمایی کرد

به گزارش واندر هنگر، لنوو از چندین محصول جدید خود از جمله لپ تاپ بسیار سبک ThinkPad X1 Nano، لپ تاپ تاشو ThinkPad X1 Fold و لپ تاپ های بازطراحی شده ThinkBook برای کار در خانه رونمایی کرد.

لنوو از سبک ترین لپ تاپ خود برای کار در خانه و ویدئو کنفرانس رونمایی کرد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

لپ تاپ تینک پد ایکس 1 نانو با وزنی 1.99 پوند یا زیر یک کیلوگرم (دقیقا 962 گرم)، سبک ترین لپ تاپ لنوو در تاریخ این شرکت محسوب می گردد. علاوه بر وزن پایین، نازکی بسیار زیبای این لپ تاپ هم چشم نواز است. این وزن لپ تاپ اجازه می دهد برای مصارف قابل حمل بسیار مناسب باشد.

همچنین، لپ تاپ ThinkPad X1 Nano اولین محصول این شرکت با پردازنده پلتفرم Evo اینتل محسوب می گردد. لپ تاپ های دارای نشان Evo دو ویژگی مهم و تضمین شده توسط اینتل دارند؛ سرعت بازگشت از حالت استندبای و یک روز کامل دوام باتری!

این لپ تاپ با پردازنده های سیلیکونی نسل یازدهم اینتل به همراه کارت گرافیک Iris Xe بهره برده و دارای صفحه نمایش 13 اینچی 2K با نسبت تصویر 16:10 و صدای دالبی ویژن است.

لنوو می گوید این لپ تاپ بازدهی 20 درصد بیشتر از تینگ پد نسل پیشین در کارهای آفیس و سرعتی 2 برابر در استریم بازی های ویدئویی دارد. این لپ تاپ به طور پیش فرض با ویندوز 10 پرو یا لینوکس اوبونتو وارد بازار می گردد و دارای مدل 5G برای کسب وکارهای همواره در حال حرکت و سفر یا کار در هر مکانی است.

تا 16 گیگابایت حافظه رم روی این لپ تاپ می نشیند و از درایوهای SSD با ظرفیت حداکثر 1 ترابایت NVMe برخوردار است.

از دیگر مشخصات لپ تاپ جدید لنوو می توان به تراشه شبکه بی سیم AX201 اینتل برای وای فای 6، جک هدفون 3.5 میلی متری، دو درگاه تاندربولت 4، باتری 48 وات ساعت و شارژر Type-C با قدرت 65 وات اشاره نمود.

قابلیت بلندگوی دالبی اتم این لپ تاپ از یک میکروفون 360 درجه سود می برد تا برای مصارف ویدئو کنفرانس کیفیت صدای بسیار بالایی بدهد.

لنوو گفت نسخه وای فای این لپ تاپ فعال وارد بازار نخواهد شد و تمرکز روی فروش نسخه های 5G تینک پد ایکس 1 نانو است. قیمت این لپ تاپ از 1399 دلار شروع می گردد.

لپ تاپ تاشو و تینک بوک

این شرکت چینی به جز لپ تاپ ThinkPad X1 Nano از یک لپ تاپ تاشو به نام ThinkPad X1 Fold و چندین مدل لپ تاپ بازطراحی و ارتقایافته ThinkBook نیز رونمایی کرد.

لپ تاپ های ThinkBook جدید این شرکت برای کار در خانه بسیار مناسب هستند و همگی از پلتفرم Evo اینتل پشتیبانی می نمایند. این لپ تاپ ها در دو مدل ThinkBook 15 Gen 2 و ThinkBook 13s Gen 2 با پردازنده های Tiger Lake نسل یازدهم عرضه می شوند و قابلیت هایی دارند که برای مصارف ویدئو کنفرانس، کارهای تیمی و در حال حرکت بسیار مناسب به نظر می رسند.

لنوو حتی در این سری از لپ تاپ های خود چندین مدل با پلتفرم پردازنده های AMD عرضه نموده است تا بالاترین تنوع در بازار را برای طیف های مختلف کاربران ایجاد کند.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1176

به "لنوو از سبک ترین لپ تاپ خود برای کار در خانه و ویدئو کنفرانس رونمایی کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "لنوو از سبک ترین لپ تاپ خود برای کار در خانه و ویدئو کنفرانس رونمایی کرد" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لنوو از سبک ترین لپ تاپ خود برای کار در خانه و ویدئو کنفرانس رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید