فراخوان افراد 80 سال جامانده در کرمانشاه برای تزریق واکسن کرونا

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران/کرمانشاه رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه اظهار کرد: جامانده های واکسیناسیون کرونا (افراد 80 سال به بالا) فرصت دارند از فردا (16 اردیبهشت) به مراکز منتخب جهت تزریق واکسن کرونا مراجعه کنند.

فراخوان افراد 80 سال جامانده در کرمانشاه برای تزریق واکسن کرونا

دکتر ابراهیم شکیبا با اشاره به شروع واکسیناسیون کرونا افراد 80 سال به بالا از حدود یک هفته پیش، گفت: طی این مدت از طریق تماس تلفنی افراد 80 سال به بالا برای دریافت واکسن کرونا به مراکز منتخب تزریق واکسن فراخوانده شدند.

وی اضافه نمود: با توجه به عدم پاسخگویی برخی تلفن ها و یا اشتباه بودن شماره ها، ارتباط با تعدادی از این افراد تا به امروز مقدور نبوده است.

شکیبا شرح داد: بنابراین افراد 80 ساله به بالا یعنی متولدین روز هفتم اردیبهشت 1320 به قبل که تا به امروز واکسن کرونا دریافت نکرده اند از 16 تا 20 اردیبهشت فرصت دارند به مراکز منتخب واکسیناسیون مراجعه کنند تا واکسن برای آنان تزریق شود.

وی اضافه نمود: این مراکز در شهر کرمانشاه شامل مراکز بهداشتی درمانی گلستان، حافظیه، دولت آباد، سینا، رشیدی، شهید مطهری، سجادیه، دلگشا، حاج منصوبی، فرهنگیان فاز 2، ظفر، نیکروش، وحدت، پردیس و شهید سوری می باشد.

شکیبا گفت: در شهرستانها هم افراد می توانند به مراکز منتخب اعلام شده در همان شهرستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1609

به "فراخوان افراد 80 سال جامانده در کرمانشاه برای تزریق واکسن کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان افراد 80 سال جامانده در کرمانشاه برای تزریق واکسن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید