صفحه توییتر ترامپ برای همواره بسته شد

به گزارش واندر هنگر، شبکه اجتماعی توییتر اظهار داشت اکانت دونالد ترامپ به طور کامل و دایمی مسدود شده است.

صفحه توییتر ترامپ برای همواره بسته شد

به گزارش خبرنگاران، حساب کاربری رئیس جمهوری آمریکا بیش از 85 میلیون فالوئر در توییتر داشت و تربیون اصلی ترامپ برای انتشار اظهارات و حتی تصمیم های مهم او بود. اکنون بخش ایمنی این شبکه اجتماعی برای پیشگیری از تشویش و ترغیب به خشونت بیشتر این حساب کاربری را برای همواره بست.

پیش از این فیسبوک و یوتیوب و چند شبکه اجتماعی عظیم دیگر نیز اطلاع داده بودند که دست کم تا خاتمه مراسم تحلیف و انتقال قدرت به جو بایدن، حساب کاربری ترامپ را تعلیق نموده اند.

ترامپ گفته که توییتر نسبتی با آزادی بیان ندارد و به همراه دموکرات ها و افراطیون چپ گرا در صدد ساکت کردن کردن او هستند اما او شبکه اجتماعی مختص خودش را در آینده راه اندازی خواهد نمود و ساکت نخواهد شد.

ساعاتی پس از آنکه توییتر حساب کاربری دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را به طور دایم مسدود کرد، توییت های ترامپ از حساب کاربری دولتی POTUS@ نیز حذف شد. روشن نیست اقدامات بعدی توییتر در خصوص این حساب کاربری چه خواهد بود.

ترامپ در این توییت هایش تاکید نموده بود که خاموش شدن صدای خود از سوی توییتر را پیش بینی می کرد.

کامالا هریس، معاون جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا پیش تر در نامه ای به مدیرعامل توییتر از او خواسته بود دسترسی ترامپ به این شبکه اجتماعی را قطع کند.

ترامپ خطاب به 75 میلیون نفری که به او رای دادند نوشت: ممکن است توییتر یک شرکت خصوصی باشد، اما بدون هدیه دولت که همان بند 230 (قانون شبکه های اجتماعی) است، نمی تواند برای مدت طولانی به بقای خود ادامه دهد. پیش بینی می کردم که این اتفاق بیافتد و با تعدادی از سایت های دیگر در حال مذاکره هستیم. خبر عظیمی در راه است.

دونالد ترامپ در ادامه این رشته توییت ها از احتمال ایجاد پلتفرم خودش اطلاع داد و گفت: ساکت نخواهیم شد.

ترامپ در ادامه تاکید نمود که توییتر درباره آزادی بیان نیست. بلکه شبکه ای برای تبلیغ و ترویج چپ های تندرو است.

توییتر آدینه شب به وقت آمریکا به اتهام ترویج به خشونت حساب کاربری دونالد ترامپ را مسدود کرد. این شبکه اجتماعی پیش تر و پس از هجوم گروهی از مردم به کنگره آمریکا همزمان با برگزاری جلسه تایید ریاست جمهوری جو بایدن، حساب کاربری ترامپ را تعلیق و سه پست او را حذف نموده بود.

دونالد ترامپ جونیور، پسر ترامپ در واکنش به مسدودیت حساب کاربری پدرش در توییتر نوشت: رژیم های دیکتاتوری می توانند حساب کاربری در توییتر داشته باشند و مسئله ای با تهدید آنها به نسل کشی و نابودی کل کشورها و کشتن همجنس گرایان و … وجود ندارد… اما حساب کاربری رئیس جمهور آمریکا باید برای همواره مسدود گردد. مائو باید افتخار کند. (اشاره به مائو تسه تونگ بنیانگذار جمهوری خلق چین)

او در ادامه نوشت: آزادی بیان مورد حمله قرار می گیرد! سانسور هرگز اینچنین اتفاق نیافتاده! نگذارید ما را ساکت نمایند. برای ارتباط با ما در DONJR.COM ثبت نام کنید!

اگر من را از شبکه های اجتماعی خود بیرون بیاندازند، به شما می گویم که در کجا هستم و اطلاع رسانی می کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1414

به "صفحه توییتر ترامپ برای همواره بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفحه توییتر ترامپ برای همواره بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید