شیمیدر فاتح بازی بزرگ هفته پانزدهم لیگ بسکتبال

به گزارش واندر هنگر، تیم بسکتبال شیمیدر قم پیروز شد در حساس ترین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر، مقابل مهرام مدعی پیروز شود.

شیمیدر فاتح بازی بزرگ هفته پانزدهم لیگ بسکتبال

به گزارش خبرنگاران، رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های ایران با برگزاری 7 دیدار پیگیری شد که در حساس ترین بازی این هفته، تیم شیمیدر قم پیروز شد مقابل مهمان مدعی خود مهرام تهران به پیروزی برسد تا برنده بازی بزرگ هفته معرفی شود.

شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم شیمیدر قمی، توانستند با عملکردی خوب در حمله از ابتدای بازی تا سرانجام کوارتر سوم، با 6 امتیاز اختلاف پیش باشند. با شروع کوارتر چهارم اما مهرامی ها توانستند با درخشش آرمان زنگنه اختلاف را جبران کرده و بازی تا امتیاز 65 مساوی دنبال شود. نهایتا ولی شیمیدری ها با حمایت هواداران خود و با درخشش محمد جمشیدی، 68 - 66 به برتری رسیدند تا فاتح بازی بزرگ این هفته شوند.

در تالار بسکتبال آزادی تهران نیز دو دیدار برگزار گشت که در بازی اول، تیم اکسون تهران مهمانش شورا و شهرداری قزوین را با نتیجه 77 - 73 شکست داد، در بازی دوم هم شاگردان مهران شاهین طبع در تیم شهرداری گرگان طی یک بازی راحت خارج از خانه، با نتیجه 69 - 89 نیروی زمینی تهران را شکست دادند.

همچنین شاگردان حماد سامری در تیم نفت آبادان نیز پس از باخت غیر منتظره روز دوشنبه مقابل آویژه صنعت مشهد در خانه، امروز در آبادان با نتیجه 81 - 69 شهرداری بندرعباس را مغلوب کردند تا به این ترتیب شکست عجیب روز دوشنبه را فراموش کنند.

در دیگر بازی امروز تیم پتروشیمی بندر امام با حساب 79 - 71 مقابل میزبانش آویژه صنعت مشهد باخت، رعد پدافند هوایی با نتیجه 70 - 74 مغلوب توفارقان آذرشهر شد و ذوب آهن اصفهان هم پس از برد خوب هفته گذشته مقابل مهرام، عصر امروز برابر مس کرمان نیز 81 - 48 برد دیگری را کسب کرد.

اما نتایج بازی های هفته پانزدهم (هفته دوم دور برگشت) لیگ برتر بسکتبال ایران به شرح زیر رقم خورد:

نفت آبادان 81 - 69 شهرداری بندرعباس

اکسون تهران 77 - 73 شورا و شهرداری قزوین

نیروی زمینی تهران 69 - 82 شهرداری گرگان

شیمیدر قم 68 - 66 مهرام تهران

آویژه صنعت مشهد 79 - 71 پتروشیمی بندرامام

ذوبآهن اصفهان 81 - 48 مس کرمان

رعد پدافند هوایی 70 - 74 توفارقان آذرشهر

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 696

به "شیمیدر فاتح بازی بزرگ هفته پانزدهم لیگ بسکتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیمیدر فاتح بازی بزرگ هفته پانزدهم لیگ بسکتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید