شانس بزرگی که دروازه بان معروف استقلال آورده است

به گزارش واندر هنگر، قطعا امروز هیچکس به اندازه دروازه بان استقلال از خالی بودن سکو های ورزشگاه یادگارامام تبریز شاد نیست.

شانس بزرگی که دروازه بان معروف استقلال آورده است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رشید مظاهری قطعا خوش شانس است که اولین تقابل برابر تیم سابقش را در ورزشگاه خالی از تماشاگر پشت سر خواهد گذاشت.

رشید مظاهری زمانی که در تراکتور بود، محبوبیت فوق العاده ای بین هواداران تبریزی داشت. او کار خود را در این تیم با 7 کلین شیت آغاز کرد و بار ها با نمایش های بی نظیر خود توانست دروازه تیمش را نجات دهد. با این حال مظاهری به دلیل آنچه دست بردن در قراردادش خوانده بود در پایان فصل تصمیم گرفت این تیم را ترک کند تا برای لیگ بیستم پیراهن آبی استقلال را بپوشد، طبیعی است با گذشت 10 هفته از لیگ برتر هواداران استقلال از هیچ کدام از خرید های جدید خود به اندازه جذب این بازیکن شاد نیستند.

اما طبیعتا همانقدر که هواداران استقلال از شرایط فعلی راضی هستند، هواداران تراکتور از این اتفاق ناراحتند و طبیعی است اگر آن ها این امکان را داشتند که به ورزشگاه یادگارامام بروند، روز بسیار سختی را برای رشید مظاهری رقم می زدند، دروازه بانی که این روز ها از محبوبیت زیادی بین هواداران استقلال برخوردار است.

با این شرایط هیچکس به اندازه رشید مظاهری از خالی بودن ورزشگاه یادگار امام به دلیل شیوع ویروس کرونا شاد نیست چرا که او می تواند به دور از حاشیه ها کار خود را دنبال کند و به فکر ثبت یک کلین شیت دیگر برای استقلال باشد.

برای دروازه بان گچسارانی استقلال که در تلاش برای رسیدن به پیراهن شماره یک تیم ملی است، امروز یک روز مهم است که او می تواند امیدوار باشد با درخشش برابر تراکتور نظر دراگان اسکوچیچ را برای قرار دریافت در ترکیب اصلی تیم ملی جلب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1420

به "شانس بزرگی که دروازه بان معروف استقلال آورده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس بزرگی که دروازه بان معروف استقلال آورده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید