سوء تفاهم ها برطرف و رجب زاده ماندنی شد

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران/فارس کمتر از 24 ساعت پس از استعفای رجب زاده، مالک باشگاه ورزشی قشقایی اعلام نمود که سوءتفاهم ها برطرف و رجب زاده به عنوان سرمربی تیم فوتبال قشقایی ماندنی شده است.

سوء تفاهم ها برطرف و رجب زاده ماندنی شد

روح الله نجف پور یکشنبه 5 دی به خبرنگاران گفت: به طرفداران اطمینان می دهم باشگاهی که در طول ده سال با دست خالی در برابر تیم هایی از پول دولت و مردم استفاده می نمایند، جنگیده است، باز هم با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد. بنابراین برای حفظ جایگاه فعلی در لیگ، محتاج دعای خیر طرفدارانمان هستیم. راستا این باشگاه سالیان سال ادامه خواهد داشت.

نجف پور اضافه نمود: روز شنبه می دانستیم با تیمی مسابقه داریم که پول بی حساب و کتاب در اختیار دارد، خیلی راحت هزینه نموده و بازیکنان گران قیمت خرد، ما نگران این بودیم که شاید مانند گذشته در مقابل این تیم از محل داوری هم ضربه بخوریم و مراتب نگرانی خود را هم به بعضی دست اندرکاران اعلام کردیم.

وی با بیان اینکه داور چند اشتباه تاثیرگذار داشت که منجر به هدر رفتن امتیازات قشقایی و واریز سه امتیاز به حساب مس کرمان شد، گفت: من از عمدی یا سهوی بودن این اشتباهات اطلاع ندارم و نمی خواهم درباره آن قضاوت کنم اما وقتی ناظر محترم داوری اشتباهات این داور را اعلام کند و ما هم از این قضیه به نوعی آگاه شویم، بنابراین بر ما واجب است که از حق طرفدارانمان دفاع کنیم و طی یک بیانیه رسمی این اعتراض را اعلام خواهیم کرد. ما در چهار بازی از داوری متضرر شده ایم و وقتی نگاه می کنیم که این رقبا چه تیم هایی بوده اند، متوجه می شویم همه از تیم های ثروتمند فوتبال کشور هستند و این باعث شک بیشتر ما شده که می تواند منجر به ارسال شکواییه به فدراسیون فوتبال و در صورت تداوم این اتفاقات، حتی ممکن است در مورد ادامه حضور در مسابقات، تصمیم جدی بگیریم.

مالک قشقایی در مورد استعفای سرمربی این تیم نیز گفت: آقای رجب زاده از تصمیمات داوری و بعلاوه بعضی مسائل غیرفنی گلایه مند بود. قبل از بازی عده ای فشارهایی روی سرمربی خوب ما ایجاد نموده بودند که من فکر می کنم این ها دوستان ما نیستند. طرفداران ما در این چندسال هوشیار شده اند، فهمیده بودند و حالا فهمیده تر شده و متوجه اند که قشقایی همانطور که نزدیک به پنج میلیون طرفدار در کشور دارد، کسانی هم هستند که از موفقیت این تیم شاد نیستند. این دوستان بعضا شاید در شهر خود ما هم باشند. اما امروز (یکشنبه) در جلسه حضوری با آقای رجب زاده بعضی سو تفاهم ها رفع شد. البته این که من الان بیایم و اظهار کنم که تیمم هیچ مسئله ای ندارد، حرفی کاملا غیر واقعی است. تیم قشقایی مشکل اقتصادی دارد و در این سال ها مورد حمایت مسئولان استانی قرار نگرفته و اگر هم حمایتی شده، قطره چکانی بوده و این نوع یاری ها حتی تاثیرگذاری منفی دارد.

نجف پور ادامه داد: نزدیک 300 تیم در لیگ های مختلف کشوری حضور دارند اما فقط سه چهار باشگاه داریم که مشکل اقتصادی ندارند و می توانیم بگوییم بدون مشکل کار می نمایند. این مسائل خیلی طبیعی و عادیست. چیزهایی هم که در مورد مسائل ابتدایی (اشاره به صحبت های یک روز قبل رجب زاده که گفته بود من باید مسائل خورد و خوراک بچه ها را پوشش دهم) بیان شده بود، باید بگویم این مسائل هم در همه باشگاه ها وجود دارد. ما هم با توجه به بضاعتمان بازیکنانی را آورده ایم که همگی شایسته هستند اما در تیم های قبلی نتوانسته اند شایستگی خود را نشان دهند و به حقشان برسند.

او اعلام کرد: باشگاه قشقایی به این عزیزان بها می دهد و در دیده و مطرح شدن آنها نقش مهمی ایفا می نماید. بنابراین از این جهت خیالمان راحت است که بازیکنان ما تحت تاثیر حواشی قرار نمی گیرند. تیم ما سال جاری قدرتمند است و طبیعی ست که یک سری افراد با این تیم مشکل داشته و برایش ایجاد حاشیه نمایند. من همه ارکان باشگاه، بازیکنان و طرفداران را به هوشیاری علیه کسانی که می خواهند در فرایند تیم ما خللی ایجاد نمایند، دعوت می کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1990

به "سوء تفاهم ها برطرف و رجب زاده ماندنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوء تفاهم ها برطرف و رجب زاده ماندنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید