سنای برزیل به نحوه رسیدگی بولسونارو به پاندمی کرونا می پردازد

به گزارش واندر هنگر، سنای برزیل به آنالیز نحوه رسیدگی رئیس جمهوری این کشور به پاندمی کرونا می پردازد.

سنای برزیل به نحوه رسیدگی بولسونارو به پاندمی کرونا می پردازد

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این اقدام از سوی سنای برزیل در حالی صورت می گیرد که ژایر بولسونارو، رئیس جمهوری این کشور همچنان در مقابل اقدامات قرنطنیه ای و با وجود ثبت رکورد جدید مرگ ناشی از کرونا مقاومت می نماید.

یک قاضی از دیوان عالی برزیل روز پنجشنبه به سنای این کشور دستور داد تا کمیسیونی را برای آنالیز این مساله و پس از درخواست 32 سناتور از 81 سناتور این کشور ایجاد کند.

رودریگو پاچکو، رئیس مجلس سنای برزیل، انتها دقایقی پس از صدور حکم قاضی و پس از مخالفت با این اقدام، در یک کنفرانس مطبوعاتی به خواسته های آنها رضایت داد.

بولسونارو از توصیه های متخصصان درباره مهار همه گیری و با وجود افزایش اوج مرگ و میرها در برزیل اجتناب می نماید و به انتقاد از ماسک و واکسن پرداخته است.

در حکم قاضی دیوان عالی آمده است: در این تحقیق باید اقدامات دولت فدرال به ویژه در رابطه با بدتر شدن بحران بهداشتی در ایالت آمازوناس، پس از کمبود اکسیژن برای بیماران بستری مورد رسیدگی قرار گیرد.

در یک اقدام دیگر علیه بولسونارو، دیوان عالی روز پنجشنبه نیز حکم داد که مقامات منطقه ای می توانند مراسم مذهبی حضوری را ممنوع نمایند؛ مساله ای که بولسونارو به شدت با آن مخالفت نموده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1539

به "سنای برزیل به نحوه رسیدگی بولسونارو به پاندمی کرونا می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنای برزیل به نحوه رسیدگی بولسونارو به پاندمی کرونا می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید