سفری هیجان انگیز به جشنواره های برف و یخ

به گزارش واندر هنگر، سفر به سرزمین هایی از یخ و برف در ابتدا شاید نظر شما را جلب نکند ولی با شناخت بهتر از فستیوالهای در حال برگزاری با رویدادهایی فوق العاده روبرو خواهید شد .پس در خبرنگاران همراه ما باشید.

سفری هیجان انگیز به جشنواره های برف و یخ

1. جشنواره موسیقی یخ

Geilo, Norway.Jan 2016

نوازندگان از تمام گوشه و کنار دنیا در نیمه راه بین اسلو و برگن در اولین ماه کامل از سال در حرکتی بنامستایش از طبیعت جمع می شوند . از گیتار و ویولن تا چنگ و طبل همه از یخ محلی ساخته می گردد. کیفیت یخ از زمستانی تا زمستانی دیگر متفاوت و صداهای فراوری شده توسط ابزار ،بسته به درجه حرارت متفاوت است همین موضوع باعث می گردد هر کنسرت منحصر به فرد باشد.

2.جشنواره بین المللی مجسمه سازی یخ و برف هاربین

Harbin, Heilongjiang, China. Feb 2016

هاربین در شمال شرق تور چین میزبان بزرگترین جشنواره یخ در دنیا است. مجسمه سازان از سال 1963 برای ایجاد بزرگترین و عجیب و غریب ترین هنر یخ بر روی این سیاره با یکدیگر رقابت می نمایند.

3. جشنواره برف ساپورو

Sapporo, Japan.Feb 2016

از زمانیکه که شش تن از دانش آموزان مدرسه ای محلی در سال 1950، شش مجسمه برفی در پارک Odori ساختند تا به امروز این جشنواره دارای تعدادی گالری جهت نمایش جشنواره های پیشین و میزبان بیش از 2 میلیون بازدید نماینده در هر سال است.

4. جشنواره یخ Hwacheon Sancheoneo

Hwacheon County, South Korea.Feb 2016

مجسمه های یخی قابل توجهی در جشنواره Sancheoneo Hwacheon ، در این گوشه دور افتاده از کره جنوبی وجود دارد. اما صادقانه بگویم،در این مکان بیش از یک میلیون بازدید نماینده مشغول ماهیگیری می شوند بطوریکه با ایجاد سوراخ در یخ های ضخیم رودخانه Bukhangang شانس خود را برای دریافت ماهی قزا آلا با دست خالی امتحان می نمایند و در کنار آن از رویدادهای فرهنگی متفاوتی لذت می برند.

5.جشنواره مجسمه سازی یخ سرزمین عجایب

Bruges, Belgium.Jan 2016

غرب اروپا ممکن است میزبان بزرگی برای یک جشنواره مجسمه سازی یخ در فضای باز نباشد، اما بخوبی توانسته این جشنواره را تداوم بخشد و هر سال از هنرمندان سراسر دنیا برای شرکت درجشنواره مجسمه سازی سرزمین عجایب دعوت به عمل آورده تا احساسات و ماجراجویی های خود را به بهترین شکل پیاده سازی نمایند.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 661

به "سفری هیجان انگیز به جشنواره های برف و یخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری هیجان انگیز به جشنواره های برف و یخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید