سرویس آجیل خوری جدید در طرح های چینی، فلزی و کریستال

به گزارش واندر هنگر، چیدمان میز و سفره هفت سین در ایام عید یا تزیین سفره شب یلدا با وجود سرویس آجیل خوری جدید و شیک نمایی شگفت انگیز پیدا می نماید. در حقیقت یکی از مهم ترین المان ها در تزیین میز هنگام پذیرایی از مهمانان، آجیل خوری ها هستند که استفاده از طرح های خلاقانه و زیبا می تواند یخ مهمانی ها را شکسته و شروعی برای مکالمات گرم و صمیمی باشد. در این مطلب قصد داریم تعدادی از همین طرح های جذاب و جدید را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. همانطور که در عنوان مطلب ذکر شده، این سرویس های جدید در انواع چینی، فلزی و کریستالی می باشند. برای آشنایی بیشتر لطفاً تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

سرویس آجیل خوری جدید در طرح های چینی، فلزی و کریستال

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

ابتدا با یک ست کلاسیک و لوکس آغاز می کنیم، شکل های زیر یک سرویس آجیل خوری جدید ترکیبی را نشان می دهد که از پایه فلزی و ظرف های سرامیکی استفاده می نماید. این ست زیبا در دو رنگ طلایی و نقره ای عرضه شده و برای تزیین سفره مهمانی ها و مراسم عروسی بسیار مناسب است. این سرویس شش تکه بوده و تمام قطعات آن جدا شدنی هستند. از آنجایی که جنس پایه از استیل ضد زنگ است، می توانید آنرا بشویید اما توصیه می گردد برای حفظ جلا و تازگی پایه، آنرا با دستمال مرطوب تمیز کنید. این سرویس ساخت کشور چین است.

سرویس آجیل خوری بعدی یکی از زیباترین و متفاوت ترین ست هایی است که هر خانه داری می تواند میز خود را با آن تزیین کند. این سرویس زیبا از جنس فلز نیکل بوده و تمام درخشش آن طبیعی است. بعلاوه قابلیت شست و شو به طور کامل با انواع شوینده نیز مزیت دیگر این ست زیباست. این سرویس 6 نفره بوده و دارای هفته تکه است. البته کاسه عظیم تر نیز برای ریختن آجیل ها قابل سفارش است.

مدل بعدی یک سرویس آجیل خوری جدید و به طرح کلاسیک است که مورد پسند بسیاری از علاقمندان به طرح های سنتی قرار می گیرد. این سرویس هشت تکه بوده و شامل هفت کاسه کوچک و یک سینی عظیم می گردد. البته این سرویس فاقد کاسه عظیم برای ریختن آجیل است، اما از آنجایی که طرح آن کلاسیک بوده و رنگ آن آبی است، می توانید کاسه عظیم آنرا به صورت جداگانه تهیه کنید. این سرویس کاملا دست ساز بوده و فاقد سرب در ساختار سرامیک است. در شکل های زیر کاسه هایی که مناسب این طرح باشند برای ایده گیری شما عزیزان جمع آوری شده اند.

خوب بسیاری از مدل های سرویس آجیل خوری فقط ظرفی برای ریختن آجیل دارند، در نتیجه برای ریختن پوست و آشغال های آجیل خودتان باید ظرفی جداگانه تهیه کنید که عملاً ظاهر یکدست سرویس شما را اندکی خراب می نماید. اما طرح های هوشمندانه ای معرفی شده اند که به شکلی بسیار زیبا، ظرف مخصوص پوست های آجیل را دقیقا زیر کاسه های آجیل خوری پنهان نموده اند. در شکل های زیر سرویس هایی را مشاهده می کنید زیر سینی آجیل خوری یک کاسه با لبه های انحنا دار برای ریختن پوست آجیل تعبیه شده است. البته بغیر از آجیل خوری می توان از این ظروف برای سرو شیرینی و شکلات نیز استفاده کرد. این طراحی هوشمندانه باعث می گردد سرویس شما بسیار زیبا، شیک و یکدست دیده گردد.

اگر علاقمند به طرح های نوستالژیک و روستیک هستید احتمالا سرویس آجیل خوری جدید و زیبای زیر نظر شما را به خود جلب خواهد نمود. این ست 6 عددی در 6 رنگ متنوع فراوری می گردد که زیبایی محصول را دوچندان نموده است. جنس کاسه ها از سرامیک بودده و کاملا دست ساز هستند.

نوبتی هم باشد نوبت سرویس های آجیل خوری کریستالی شیک و براق است. ظروف کریستالی دوام و استحکام بیشتری نسبت به سایر مدل ها داشته و درخشش آنها، تضمین کننده دیزاینی لوکس و چشم گیر در تزیین سفره های مهمانی است. در شکل های زیر مدل هایی را مشاهده می کنید که دارای یک کاسه عظیم درب دار برای نگه داری آجیل و 6 کاسه کوچک برای سرو آجیل هستند . از آنجایی که معمولا ظرف آجیل تا سرانجام تعطیلات روی میز باقی می ماند، درب دار بودن ظرف مانع نم کشیدن آن می گردد. برای سفره های کلاسیک و لوکس، سرویس های کریستالی یکی از بهترین گزینه ها هستند.

خیلی ها ظروف پایه بلند را بخاطر خودنمایی بیشتر روی سفره و میز پذیرایی بیشتر می پسندند. اگر شما هم جزء این افراد هستید، ست زیبای زیر گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

سرویس آجیل خوری جدید در مدل های شیشه ای صاف و بدون تزیین، یکی از مدرن ترین طرح ها برای قرار گیری در چیدمان های مدرن و مینیمال است. مدلی که در شکل زیر مشاهده می کنید، یک سرویس بسیار زیبا با کاسه های ساده شیشه ای است که پایه های آن به نواری طلایی رنگ از جنس برنج تزیین شده است. این ست زیبا در عین سادگی بسیار زیبا و چشم گیر طراحی شده است.

سرویس های چوبی و شیشه ای در اشکال هندسی با رنگ های شاد یکی از طرح های مدرن و بسیار زیبا برای افرادی است که به طرح های مد روز علاقه دارند. این سرویس ها معمولا به صورت ترکیبی با چوب و شیشه یا چوب و سرامیک عرضه می شوند. شکل های زیر تعدادی از این طرح های زیبا را نشان می دهد.

منبع: اتاق
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1564

به "سرویس آجیل خوری جدید در طرح های چینی، فلزی و کریستال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس آجیل خوری جدید در طرح های چینی، فلزی و کریستال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید