زیباترین تصاویر از پرندگان؛ برندگان مسابقه عکاسی ادوبان

به گزارش واندر هنگر، انجمن ملی ادوبان، برندگان چهاردهمین دوره جوایز سالانه عکاسی خود را با تصاویری زیبا و هدفمند از پرندگان معرفی کرد.

زیباترین تصاویر از پرندگان؛ برندگان مسابقه عکاسی ادوبان

به گزارش خبرنگاران، جوایز عکاسی Audubon یکی از رقابت های پیشرو عکاسی پرندگان در آمریکای شمالی است. ادوبان با به نمایش گذاشتن زیبایی پرندگان توجه مردم را به گونه هایی که در معرض خطر انقراض قرار دارند، جلب می نماید.

این انجمن ملی یک سازمان غیرانتفاعی حفاظت از محیط زیست است که در سال 1905 تأسیس شد. این سازمان برای محافظت از پرندگان و زیستگاه آن ها به وسیله برنامه های مختلف با همکاری شرکای دیگری مانند مراکز طبیعی فعالیت می نماید.

برندگان منتخب چهاردمین دوره از مسابقات ادوبان از بین 2200 شرکت کننده ساکن در تمام 50 استان ایالات متحده و 8 استان کانادا انتخاب شده اند.

سال جاری عکاس حیات وحش، لیرون گرتسمن، جایزه بزرگ را به خانه برد. این عکاس کانادایی که مدرک زیست شناسی دارد و تور های عکاسی ای را در سراسر کانادا راهنمایی می نماید، به خاطر پرتره تأثیرگذارش از دو کبوتر چاهی برنده ادوبان 2023 شد. گرتسمن 23 ساله با موفقیت در این مسابقه، در همین سن کم توانست نام خود را سر زبان ها بیندازد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1402 بروزرسانی: 2 تیر 1402 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2244

به "زیباترین تصاویر از پرندگان؛ برندگان مسابقه عکاسی ادوبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین تصاویر از پرندگان؛ برندگان مسابقه عکاسی ادوبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید