فرایند انتقال سهام عدالت اموات به وراث

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران-مشاور اجرایی سهام عدالت در شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: قرار بر این بود که فرایند انتقال سهام عدالت متوفیان به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری باشد اما در این مدت تا این سامانه و سایت راه اندازی شود، فرایند انتقال را متوقف نکردیم.

فرایند انتقال سهام عدالت اموات به وراث

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا پوررضایی درباره شرایط انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث در حالی که هنوز اقدامات الکترونیکی شدن این فرایند تکمیل و راه اندازی نشده است، گفت: بیش از دو میلیون و 600 هزار سهام دار عدالت فوت شده اند که اطلاعات این افراد در سامانه ثبت شده است.

وی با تاکید بر اینکه انتقال سهام عدالت اموات به وراث متوقف نشده است، گفت: قرار بر این بود که فرایند انتقال سهام عدالت متوفیان به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری باشد اما در این مدت تا این سامانه و سایت راه اندازی شود، فرایند انتقال را متوقف نکردیم.

مشاور اجرایی سهام عدالت ادامه داد: سیستم دستی نقل و انتقال سهام عدالت اموات در حال انجام است اما به هر حال با توجه به اینکه در انجام این فرایند چند دستگاه از جمله مراجع قضایی درگیر هستند، فرایند طولانی و زمان بر است.

ایلنا در ادامه نوشت:پوررضایی با بیان اینکه برای راه اندازی سامانه الکترونیکی شدن انتقال سهام عدالت اموات در شرکت سپرده گذاری مرکزی با هماهنگی سازمان بورس در حال انجام است، افزود: باید دستگاه قضایی به این سامانه لینک شود و در این صورت وراث با در اختیار داشتن مدارک مورد نیاز در بازه زمانی بسیار کوتاه نسبت به واگذاری سهام اقدام می کنند.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1456

به "فرایند انتقال سهام عدالت اموات به وراث" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند انتقال سهام عدالت اموات به وراث"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید