رشد 25 درصدی حق بیمه تولیدی در نیمه نخست امسال

به گزارش واندر هنگر، مدیرعامل بیمه سینا در نشست شورای مدیران که به منظور آنالیز عملکرد و برنامه های این شرکت برگزار گشت، از رشد 25 درصدی حق بیمه تولیدی در نیمه نخست سال جاری اطلاع داد.

رشد 25 درصدی حق بیمه تولیدی در نیمه نخست امسال

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره در این نشست با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی سال 1398 گفت: خوشبختانه با توجه به کارنامه مطلوب سال 1398 و خروج از زیان سنواتی، رضایت سهامداران عمده حاصل شد و با برنامه ریزی اجرا شده در امسال نیز راستا توسعه ای با رویکرد دستیابی به حداکثرسازی ثروت سهامداران را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه حاکم شدن روحیه کارمحوری و پرهیز از حواشی رمز موفقیت بیمه سینا است، اضافه نمود: همدلی همه ارکان در صف و ستاد و پشتیبانی همه جانبه از شبکه فروش می تواند اتفاقات بهتری را رقم بزند.

دکتر جعفری در بخش دیگری از سخنانش گزارشی از عملکرد شرکت در نیمه نخست امسال ارائه کرد و اضافه نمود: حق بیمه فراوریی در 6 ماهه با رشد 25 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به عدد 960 میلیارد تومان رسید و معادل 447 میلیارد تومان هم خسارت پرداخت شد.

به گفته وی، در نیمه اول امسال بیشترین رشد فراوری حق بیمه به ترتیب مربوط به رشته های بیمه حوادث، کشتی و باربری بوده است.

مدیرعامل بیمه سینا سود خالص دوره 6 ماهه را بالغ بر 451 میلیارد تومان مطرح نمود و گفت: کوشش کردیم در این دوره ذخایر شرکت را تا حد بسیار زیادی تقویت کنیم، چراکه عامل ذخایر به مثابه تکیه گاه برای سایر فعالیت های بیمه گری به حساب می آید.

وی با تاکید مجدد بر پرداخت خسارت زیان دیدگان در کوتاه ترین زمان ممکن خطاب به مدیران گفت: در شرایط فعلی که مردم با مسائل متعددی روبرو هستند، انتظار این است که خسارت ها به سرعت رسیدگی و مخصوصاً در رشته های درمان و شخص ثالث به فوریت پرداخت گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1209

به "رشد 25 درصدی حق بیمه تولیدی در نیمه نخست امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 25 درصدی حق بیمه تولیدی در نیمه نخست امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید