تور فیلیپین: رستورانی زیبا در کرانه آبشار؛ فیلیپین

به گزارش واندر هنگر، در سرتاسر دنیا رستوران ها مکان های پرطرفداری محسوب می شوند. با معرفی یکی از مجذوب کننده ترین و خلاقانه ترین رستوران های فیلیپین همراه خبرنگاران باشید.

تور فیلیپین: رستورانی زیبا در کرانه آبشار؛ فیلیپین

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

بدون هیچ تعارف و تردیدی همیشه یکی از مهم ترین و لذت بخش ترین بخش های سفر، غذا خوردن است. به همین علت صاحبان رستوران ها با ارائه غذایی باکیفیت در کنار اندکی چاشنی خلاقیت، در پی جذب مشتریان بیشتر هستند. حال یکی از جالب ترین و البته زیباترین این رستوران ها، در کشور فیلیپین قرار گرفته است که به معرفی آن می پردازیم.

موقعیت مجموعه ویلا اسکودرو روی نقشه

مجموعه تفریحی-رفاهی ویلا اسکودرو (Villa Escudero) که در شهر سن پابلو (San Pablo) در کشور فیلیپین قرار گرفته است، با بهره مندی از امکانات مجذوب کننده و تعداد زیادی کارمند خبره، یکی از زیباترین رستوران های این کشور را به وجود آورده است.

رستوران آبشار این مجموعه با دکور و فضایی منحصربه فرد، همراه با میزهای ساخته شده از چوب بامبو و فضای سبزی دلنشین، با چشم اندازی از آبشار لاباسین (Labassin) جلوه ای بی نظیر را رقم زده است. از طرفی منوی رستوران نیز بسیار متنوع است؛ از ماهی کبابی تا انواع خوراک های گوشتی در این رستوران پیدا می گردد.

لازم به اشاره است که آب این آبشار معدنی نیست و از سد لاباسین سرچشمه می گیرد. این مجموعه علاوه بر رستوران، از اقامتگاه، موزه، باغ گیاه شناسی و قایق های گردشی نیز بهره می برد.

این مجموعه در اوایل دهه 90 قرن بیستم به وسیله یک زوج فیلیپینی شروع به کار کرد و با توسعه فعالیت های خود در زمینه های مختلف، به جایگاه کنونی رسید. بر اساس شعار این مجموعه، اسکودرو مکانی است که فرهنگ و تاریخ فیلیپین به اشتراک می رسند.

در هر صورت اگر گذرتان به این منطقه افتاد، حتما به ملاقات و تجربه این مجموعه هیجان انگیز بروید.

منبع: کجارو / amusingplanet.com
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1943

به "تور فیلیپین: رستورانی زیبا در کرانه آبشار؛ فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فیلیپین: رستورانی زیبا در کرانه آبشار؛ فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید