رحمتی: در فاز دفاعی ایراد داریم و 3 گل راحت خوردیم

به گزارش واندر هنگر، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: امروز بد کار کردیم و در فاز دفاعی نیز ایراد داشتیم.

رحمتی: در فاز دفاعی ایراد داریم و 3 گل راحت خوردیم

به گزارش خبرنگاران، سید مهدی رحمتی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل گل گهر گفت: به تیم گل گهر برای کسب این 3 امتیاز تبریک می گویم. فکر می کنم امروز مقداری بد عمل کردیم. برنامه ای که داشتیم این بود که برنامه های حریف را در ارسال ها یا توپ های اوتی کنترل کنیم. تا آخر نیمه اول خوب پیش رفتیم و موقعیت هایی به دست آوردیم ولی روی اوت دستی در اواخر بازی تمرکز نداشتیم و به ما خیلی لطمه زد.

سرمربی شهر خودرو ادامه داد: ایراد تیم در فاز دفاعی است. از ابتدا بازی سازی می کنیم تیم ها روی ما شناخت پیدا کرده اند و ما را از بالا پرس می کنند و باید برای این مسئله راه حلی پیدا کنیم. باید در این هفته روی این موضوع کار کنیم تا با تمرکز و توان بیشتر دفاع کنیم و به این راحتی گل نخوریم. در این بازی 3 گل راحت خوردیم که می شد دروازه را بسته نگه داریم.

رحمتی مطرح نمود: در طول هفته کاملا گل گهر را آنالیز کرده بودیم. با خط دفاعی صحبت کرده و روی ایستگاهی و اوت دستی کار کرده بودیم ولی بازیکنان باید تمرکز شان را در زمین حفظ کنند. در بدترین زمان ممکن در نیمه اول گل خوردیم و باعث شد شیرازه تیم ما از هم بپاشد. اگر در اواخر نیمه اول گل نخوردیم و صفر- صفر به رختکن می آمدیم در نیمه دوم مطمئناً اتفاقات خوبی برای تیم ما رقم می خورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1379

به "رحمتی: در فاز دفاعی ایراد داریم و 3 گل راحت خوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمتی: در فاز دفاعی ایراد داریم و 3 گل راحت خوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید