دستور نو رئیسی برای حل مسائل: جوانان خوزستان نباید بیکار باشند

به گزارش واندر هنگر، رییس جمهور گفت: تلاش دولت جبران عقب ماندگی های استان خوزستان است.

دستور نو رئیسی برای حل مسائل: جوانان خوزستان نباید بیکار باشند

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رییسی امروز هفتم اردیبهشت ماه در بدو ورود به فرودگاه اهواز، گفت: در این سفر پیگیر مصوبات سفر اول به استان خوزستان خواهم بود تا بررسی شود که مسئولان چه کردند.

وی اضافه کرد: ضمن این که مدیران و مسئولان این حوزه ها بازخواست می شوند تا ببینیم آنچه در سفر اول تصویب شد انجام شد یا خیر. آن چه برای من در آمار و ارائه گزارش ها مهم است، حل مشکل مردم است.

رییس جمهور مطرح نمود: عزیزان مختلفی در استان و چهره های شاخصی که از این استان در مرکز حضور دارند، مسائل مختلفی را پیرامون استان به ما اعلام می کنند، اما به نظرم کافی نیست و آن چه مهم است حضور ما در میدان است، زیرا این حضور باعث می شود که مسائل حل شود. تا حل مسائل کار را با جدیت دنبال می کنیم.

وی با بیان این که خوزستان خط مقدم دفاع از وطن و دفاع از مرز و بوم کشور است و مردم این استان دین خود را به کشور ادا کردند، ادامه داد: مسئولان نسبت به این استان مسئولیت مضاعف دارند.

رییسی گفت: مردم اهواز نباید مشکل فاضلاب داشته باشند و جوانان خوزستان نباید از بیکاری رنج ببرند. با ظرفیت هایی که در این استان وجود دارد، نباید مشکل آب وفاضلاب و زیرساخت ها وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: در این دوران تلاش دولت جبران عقب ماندگی های استان خوزستان است.

منبع: فرارو
انتشار: 7 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1402 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2218

به "دستور نو رئیسی برای حل مسائل: جوانان خوزستان نباید بیکار باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور نو رئیسی برای حل مسائل: جوانان خوزستان نباید بیکار باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید