خبرنگاران دزد مسلح در کرمانشاه با اقتدار پلیس زمین گیر شد

به گزارش واندر هنگر، کرمانشاه - خبرنگاران - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند مسلحانه سرقت و دستگیری یکی از سارقان در شهر کرمانشاه با اقتدار ماموران پلیس آگاهی اطلاع داد.

خبرنگاران دزد مسلح در کرمانشاه با اقتدار پلیس زمین گیر شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، سردار علی اکبر جاویدان روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از اعلام شکایت چندین شهروند بخصوص بانوان که در یک تاکسی مورد سرقت و زورگیری مسلحانه نهاده شده بودند، رسیدگی به موضوع در دستور کار نهاده شد.

وی با بیان اینکه در تحقیقات ابتدایی پلیس تعیین شد تاکسی مورد نظر سرقتی است، اضافه نمود: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم تحقیقات گسترده و همه جانبه خود را آغاز و پیروز شدند با اقدامات اطلاعاتی اعضای باند و خودروی استفاده شده در سرقت ها را شناسایی نمایند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: پس از مشاهده تاکسی سرقتی ماموران به تعقیب آن پرداخته و 2 دزد درون خودرو نیز با بی توجهی به اخطارهای مکرر پلیس، آغاز به تیراندازی به سمت آنها کردند.

سردار جاویدان تاکید نمود: بدنبال این اقدام و پس از توقیف تاکسی، دزدان از فرصت پیش آمده استفاده و با ربودن یک دستگاه خودرو تیبا مجددا اقدام به فرار کردند اما در نهایت و با شجاعت و اقتدار پلیس، این خودرو نیز توقیف و سردسته باند دستگیر شد.

وی با اشاره به متواری شدن دیگر دزد مسلح، گفت: فرد دستگیر شده تا به امروز به ارتکاب 15 فقره سرقت با تهدید سلاح گرم از شهروندان بخصوص بانوان در شهر کرمانشاه اعتراف نموده است.

ربیس پلیس استان کرمانشاه ادامه داد: علاوه بر توقیف 2 دستگاه خودرو تاکسی و تیبای ربوده شده، در بازرسی های صورت گرفته از مخفیگاه دزدان مسلح، مقداری از وسایل سرقتی مربوط به شاکیان، 2 قبضه سلاح، تعدادی فشنگ و 2 دستگاه خودرو مسروقه دیگر نیز کشف شد.

وی با قدردانی از کاراگاهان پلیس آگاهی در شناسایی باند سرقت و دستگیری سردسته آن، افزود: پلیس با اقتدار به مقابله با چنین افرادی که امنیت روانی جامعه را با اخلال روبرو می نمایند برخورد و قطعا دستگاه قضایی نیز احکام لازم را در این خصوص صادر می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1616

به "خبرنگاران دزد مسلح در کرمانشاه با اقتدار پلیس زمین گیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دزد مسلح در کرمانشاه با اقتدار پلیس زمین گیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید