خبرنگاران دستگیری و جمع آوری 2115 مواد فروش و معتاد متجاهر در تهران

به گزارش واندر هنگر، تهران- خبرنگاران- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از اجرای طرح های امنیتی محله محور خبر داد و گفت: یک هزار و 107 نفر مواد فروش و یک هزار و هشت معتاد متجاهر در هفت روز گذشته دستگیر شدند.

خبرنگاران دستگیری و جمع آوری 2115 مواد فروش و معتاد متجاهر در تهران

به گزارش خبرنگاران بر اساس اعلام پلیس تهران بزرگ، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند روز پنجشنبه در این باره گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور پس از برگزاری جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده با اقتدار کامل در چندین مرحله در سطح شهر تهران به ویژه مناطق مرکزی پایتخت به اجرا درآمد.

وی اضافه کرد: تیم های عملیاتی پایگاه های پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در خلال اجرای این طرح طی هفت روز گذشته پیروز به دستگیری تعداد 19 قاچاقچی، یک هزارو 107 نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در شهر تهران بزرگ شدند که از آنان بیش از 254 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

این مقام انتظامی در پلیس تهران گفت: تیم های عملیاتی پایگاه های پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران پر تلاش یگان امداد و کلانتری های تابعه سرکلانتری هفتم فاتب در اجرای این طرح پیروز به جمع آوری یک هزار و 8 معتاد متجاهر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران همچنین گفت: اجرای طرح امنیت محله محور با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر در سطح شهر تهران اجرا خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1161

به "خبرنگاران دستگیری و جمع آوری 2115 مواد فروش و معتاد متجاهر در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگیری و جمع آوری 2115 مواد فروش و معتاد متجاهر در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید