خانواده گردشگر اصفهانی در خراسان شمالی حضور یافتند

به گزارش واندر هنگر، خانواده 4 نفره گردشگر اصفهانی که با شعار پیش به سوی ناشناخته ها، ایرانگردی 400 روزه خود را شروع نموده اند، به منظور شناخت و معرفی جاذبه های گردشگری خراسان شمالی در این استان حضور یافتند.

خانواده گردشگر اصفهانی در خراسان شمالی حضور یافتند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، محمد و فریبا لطیفی به همراه دو فرزند خود پارسا و پرنیا، خراسان شمالی را به عنوان هشتمین استان مقصد سفر خود برگزیدند.

فریبا لطیفی که دانشجوی رشته گردشگری است با بیان اینکه در این استان آثار متعدد طبیعی و تاریخی مشاهده می گردد که بعضی کمتر معرفی شده است، گفت: بخشی از رسالت ما شناسایی مسیرهای جدید گردشگری و معرفی ناشناخته ها است.

او هدف خود از این سفر 400 روزه را ارتباط گیری با راهنمایان تور و تدوین اطلس گردشگری و نیز جذب توریسم بیشتر مطرح کرد و اضافه نمود: در سفر به استان خراسان شمالی نیز در نظر داریم از شهرهای مختلف بازدید نموده و راهنمایان تور را در جریان جاذبه های این استان قرار دهیم.

او مطرح کرد: قصد داریم اطلاعات مناسب و مفیدی که از مقاصد مختلف گردشگری به دست می آوریم را در قالب سفرنامه های مصور و مکتوب در اختیار مردم کشور و دنیا قرار دهیم و همچنین با تهیه یک طومار که به امضای مردم مهمان نواز ایران عزیزمان خواهد رسید، از مردم سراسر دنیا دعوت کنیم که به کشورمان سفر نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 287

به "خانواده گردشگر اصفهانی در خراسان شمالی حضور یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانواده گردشگر اصفهانی در خراسان شمالی حضور یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید