جوی آرام در آسمان اغلب مناطق کشور

به گزارش واندر هنگر، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت، گفت: طی روزهای آینده بارش های پراکنده در بعضی نقاط کشور پیش بینی می گردد.

جوی آرام در آسمان اغلب مناطق کشور

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی طی 24 ساعت آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت. با این حال در ساعات بعدازطهر در برخی نقاط استان های ایلام، لرستان، کرمانشاه، همدان و کردستان بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: فردا (20 فروردین) علاوه بر استان های ذکر شده بارش در استان های قم، مرکزی، اصفهان، شرق یزد، شمال فارس و دامنه های جنوبی البرز در زنجان، البرز، قزوین، شرق تهران و شمال سمنان، شرق گیلان و مازندران بارش پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: شنبه (21 فروردین) در نوار غربی، برخی مناطق مرکز کشور، دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می دهد.

ضیاییان با اشاره به اینکه یکشنبه (22 فروردین) علاوه بر نوار غربی، سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز، نواحی از بوشهر و فارس، مناطقی از مرکز، شرق و جنوب شرق کشور ابرناکی، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد دور از انتظار نخواهد بود، اظهار کرد: در بعدازظهر این روز بارش در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل تقویت می گردد و احتمال وقوع رگبار شدید همراه با صاعقه و وزش باد شدید موقتی در این منطقه وجود دارد.

به گفته وی، دوشنبه (23 فروردین) در شرق و شمال شرق کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد. همچنین از اواخر وقت فردا تا اوایل صبح یکشنبه (20 تا 22 فروردین) بخش های شمالی خلیج فارس مواج است و طی فردا و شنبه (20 و 21 فروردین) در جنوب غرب، غرب و برخی نواحی فارس وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

ضیاییان در انتها درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (20 فروردین) نیمه ابری، در برخی ساعات افزایش ابر، گاهی وزش باد و احتمال بارش پراکنده و رعدوبرق با حداقل دمای 16 و حداکثر دمای 27 درجه سانتیگراد و طی روز شنبه (21 فروردین) نیمه ابری، در برخی ساعات افزایش ابر، گاهی وزش باد و احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای 15 و حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1559

به "جوی آرام در آسمان اغلب مناطق کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوی آرام در آسمان اغلب مناطق کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید