جریمه 25 میلیون یورویی اپل در فرانسه

به گزارش واندر هنگر، شرکت اپل در فرانسه جریمه شد، این جریمه یک علت ساده دارد. همه چیز به به روزرسانی اپل مرتبط است. درواقع به روزرسانی اپل به جای آن که باعث شادی کاربران گردد، اعتراض آنها را در فرانسه بر انگیخت.

جریمه 25 میلیون یورویی اپل در فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، برای مدتهای طولانی گفته می شد که اپل عمداً با به روزرسانی جدید خود باعث کند شدن سرعت آیفونهای قدیمی تر شده است. این شایعه از زمانی شروع شد که چند سال پیش، اپل اعتراف کرد کند بودن عملکرد آیفون های قدیمی را می پذیرد.

پس از تحقیقات آیفون درباره شکایت مبنی بر عدم اطلاع کاربران آیفون درباره به روزرسانی های iOS 10.2.1 و 11.2 که گفته می شد باعث کند شدن دستگاه های قدیمی می گردد ، اپل موافقت نموده است 25 میلیون یورو جریمه بپزدازد. این جزیمه از طرف دادستانی عمومی پاریس معین شده است. پیش از این، دادستانی عمومی پاریس اعلام نموده بود اپل به دلیل عدم اطلاع رسانی به مشتریان خود دست به یک عمل گمراه کننده تجاری زده و مقصر است.

مشتریانی که تلفنهایشان کند شده است، برای بازیابی عملکرد طبیعی گوشی های خود مجبور شده اند یا آیفون جدید بخرند یا با شرایط سطح پایین گوشی خود کنار بیایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 766

به "جریمه 25 میلیون یورویی اپل در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه 25 میلیون یورویی اپل در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید