جاده خلخال ، منجیل با تامین اعتبار لازم احداث می گردد

به گزارش واندر هنگر، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل احداث جاده خلخال - منجیل را منوط به تامین اعتبار لازم دانست.

جاده خلخال ، منجیل با تامین اعتبار لازم احداث می گردد

محبوب حیدری احداث جاده خلخال-منجیل را منوط به تامین اعتبار لازم دانست و از اضافه شدن 50 کیلومتر بزرگراه به بزرگراه های استان اردبیل طی شش ماه آینده اطلاع داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه پس از سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل برای احداث جاده خلخال-منجیل اعتبار مناسبی در نظر گرفته شد، گفت: متاسفانه تا به امروز این اعتبار تخصیص نیافته و در حال حاضر کل قطعات به پیمانکار واگذار و از پیمانکاران توانمندی استفاده شده است.

حیدری زمان بهره برداری از این پروژه را منوط به تامین اعتبارات لازم خواند و مطرح کرد: مردادماه امسال همزمان با سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به اردبیل قریب به 50 کیلومتر بزرگراه در این استان افتتاح شد.

او با اشاره به اینکه در کنار افتتاح این محور های بزرگراهی، امسال نیز 50 کیلومتر دیگر به بزرگراه های استان اردبیل اضافه خواهد شد، گفت: این پروژه نیز شامل تمام شهرستان ها می گردد و براساس برنامه ریزی ها برآنیم تا سرانجام سال به بهره بردرای برسد، با این حال، اما ممکن است به سبب شرایط جوی این امر به پس از عید نوروز و ابتدای سال 1402 موکول گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل شرایط پیشرفت تکمیل محور سه راهی سربند تا مشگین شهر را بسیار مطلوب برشمرد و اظهار کرد: طول این محور 135 کیلومتر است که 40 کیلومتر از آن به پیمانکار واگذار شده است و قریب به 900 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، این درحالی است که برای تامین منابع تحت فشار هستیم، با این حال، اما روند پیشرفت پروژه بسیار خوب است.

شایان ذکر است؛ سوم مرداد ماه امسال، در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های بزرگراهی استان اردبیل، 10 کیلومتر محور پارس آباد به سربند، 10 کیلومتر محور اردبیل به مشگین شهر، 13 کیلومتر محور سه راهی رضی به امیرکندی، 14 کیلومتر محور اردبیل - سرچم و پنج کیلومتر از ورودی گرمی به بهره برداری رسید.

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2135

به "جاده خلخال ، منجیل با تامین اعتبار لازم احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده خلخال ، منجیل با تامین اعتبار لازم احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید