تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تایلند را گلباران کرد

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نخستین بازی تدارکاتی خود برابر تیم ملی تایلند، این تیم را با نتیجه پر گل با شکست روبرو کرد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تایلند را گلباران کرد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران از یزد، تیم های ملی فوتبال ساحلی ایران و تایلند عصر یک شنبه و از ساعت 18 در استادیوم سلمان محمود آباد برابر هم قرار گرفتند.

در این دیدار که تیم ایران با نفرات اصلی و ذخیره خود حضور داشت، از ابتدا، فزونی ایران برابر تایلند معین بود و بازیکنان ایران یک سر و گردن بالاتر از تایلندی ها ظاهر شده بود.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانستند در این بازی که به میزبانی یزد برگزار شده بود، 10 گل وارد دروازه تیم ملی تایلند نموده و شکست سنگینی را در یک بازی تدارکاتی به تایلندی ها وارد نمایند.

محمدعلی مختاری بازیکن یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در این مسابقه برای ایران یک گل به ثمر رساند، مصطفی کیانی هم یک مرتبه دروازه تایلند را باز کرد.

دیگر گلهای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در این بازی را هم محمد احمدزاده، امیرحسین اکبری، فرید بلوک باشی و مسلم مسیگر هر کدام دو گل به ثمر رساندند.

تایلند هم در طول این مسابقه توانست دو مرتبه دروازه ایران را باز نموده و در نهایت بازی با نتیجه 10 بر دو به سود ایران به انتها رسید.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 475

به "تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تایلند را گلباران کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تایلند را گلباران کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید