نماینده چین از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد

به گزارش واندر هنگر، نماینده فوتبال چین در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه ای، از این مسابقات حذف شد.

نماینده چین از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت که این کنفدراسیون، مجوز حضور شاندونگ لوننگ چین برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا 2021 را مطابق مواد 7.3.4 و 7.3.5 مقررات صدور مجوز باشگاه ها لغو کرد.

به این ترتیب باشگاه شاندونگ لوننگ، معیارهای اجباری مقررات صدور مجوز باشگاه های AFC را به دلیل بدهی های معوق برآورده نکرده و به همین خاطر، مجوز شرکت در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را دریافت نمی کند.

AFC همچنین گفت که اقدامات لازم را برای اطمینان از اجرای این تصمیم انجام می دهد و پرونده فوق برای آنالیز و اقدامات بیشتر، به دبیرخانه کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع داده می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

شاندونگ لوننگ در گروه J لیگ قهرمانان آسیا با تیم های پورت اف سی تایلند، کیتچی هنگ کنگ و یکی از تیم های سرزو اوزاکای ژاپن، ملبورن سیتی استرالیا و شان یونایتد میانمار همگروه شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1471

به "نماینده چین از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده چین از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید