تهران گردی 250 نفر از پاکبان ها و خانواده های آنها در روزهای نخستین سال 1400

به گزارش واندر هنگر، خبرگزاری خبرنگاران- سازمان مدیریت پسماند با همکاری ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نوروز 1400 اقدام به برگزاری تور گردشگری با رعایت پروتکل های بهداشتی، ویژه پاکبان ها و خانواده های آنها کرد.

تهران گردی 250 نفر از پاکبان ها و خانواده های آنها در روزهای نخستین سال 1400

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، صدر الدین علیپور، مدیر عامل سازمان با اشاره به اهمیت فعالیت پاکبان ها در زنجیره خدمات مدیریت شهری به عنوان مهم ترین گروه های تلاش گر در زمینه کنترل بهداشت محیط به ویژه در روزهای همه گیری ویروس کرونا گفت: مسئولیت رفت و روب روزانه 124 کیلومتر مربع از کلان شهر تهران را این قشر زحمتکش بر عهده دارند اما متاسفانه فعالیت های آنان کمتر به چشم می آید.

وی به برخی از برنامه های این سازمان به منظور تقدیر از زحمات شبانه روزی این تلاشگران اشاره کرد و افزود: سازمان مدیریت پسماند ضمن توجه به شرایط معیشتی این قشرو درخواست های آنها ، در ماه های گذشته فعالیت هایی همچون موضوع انتخاب پاکبان نمونه شهر تهران و برگزاری مراسم ویژه برای برگزیدگان، انجام اقدامات و هماهنگی های لازم برای واکسیناسیون آنها، اهدا ء دوچرخه به یکی از پاکبان ها بنا به درخواست او و ... را در دستور کار خود قرار داد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند در ادامه با تاکید برنقش پاکبان ها درپیشبرد طرح ها و برنامه های سازمان از جمله طرح کاپ(کاهش پسماند) گفت: به منظور قدردانی و تشکر از خدمات یکساله تلاشگران این عرصه در مبارزه با ویروس کرونا، هماهنگی های لازم برای برگزاری تور گردشگری و بازدید از مکان های دیدنی پایتخت برای این افراد به همراه خانواده هایشان انجام شد.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل ها و موارد بهداشتی در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا در این بازدید ها افزود: در این تورها که با همت شورای شهر تهران برگزار شد تعداد 250 نفر از پاکبان ها و خانواده های آنها طی 5 نوبت (در قالب 50 خانواده در هر نوبت) با رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و سایر ضوابط بهداشتی از مجموعه باغ گیاه شناسی، باغ وحش، مجموعه تفریحی عباس آباد و تله کابین توچال بازدید کردند و درکنارتفریح از جاذبه های گردشگری تهران نیز بهره مند شدند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1553

به "تهران گردی 250 نفر از پاکبان ها و خانواده های آنها در روزهای نخستین سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران گردی 250 نفر از پاکبان ها و خانواده های آنها در روزهای نخستین سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید