تهرانی ها تخلفات سفر را به 09626 گزارش کنید

به گزارش واندر هنگر، مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران با اشاره به اینکه فرمانداران با وجود ثبت نام شوراها حضور پررنگی در ستاد خدمات سفر دارند، از هموطنان خواست به صورت بازرسان و ناظران افتخاری تخلفات سفر و گردشگری در تهران را به شماره 09626 منعکس نمایند.

تهرانی ها تخلفات سفر را به 09626 گزارش کنید

اگر علاقمند به سفر با بهترین خرید تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، رجبعلی خسروآبادی بعد از بازدید تمام پایگاه های ستاد اجرایی خدمات سفرهای استان تهران گفت: فرمانداران با وجود مشغله ثبت نام شوراهای اسلامی ، در همه بازدید های مشترک شخصا حضور داشتند که این حضور بسیار پررنگ تر از سال های گذشته در نظارت و بازدید از خدمات رسانی به مسافران و گردشگران شهرستان های تابعه استان بود.

رجبعلی خسروآبادی با اشاره به اینکه نظارت بر فرایند خدمات رسانی به مسافران در تمامی سطح استان به صورت روزانه توسط نمایندگان ستاد اجرایی خدمات سفر انجام می گردد، اضافه نمود: به جز چند تذکر به مدیران پایگاه ها در افزایش کیفیت خدمات دهی، بقیه پایگاه ها از سطح کمی و کیفی مناسبی در خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی برخوردار است.

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران با تاکید اینکه هماهنگی دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر هر ساله فرایند صعودی دارد، از هموطنان خواست به صورت بازرسان و ناظران افتخاری تخلفات را به شماره 09626 منعکس نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 690

به "تهرانی ها تخلفات سفر را به 09626 گزارش کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهرانی ها تخلفات سفر را به 09626 گزارش کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید