تصاویر ، خاص ترین موتور سیکلت دنیا ،فقط 1500 دستگاه برای کل دنیا با قیمت حدودی 850 میلیون!

به گزارش واندر هنگر، هارلی دیویدسون به صورت رسمی از موتورسیکلت ال دیابلو 2022 پرده برداری کرد. این موتورسیکلت که بر پایه لاو رایدر ST توسعه پیدا نموده را باید ادای احترامی به موتورسیکلت دهه 80 میلادی از جمله هارلی دیویدسون FXRT 1983 دانست.

تصاویر ، خاص ترین موتور سیکلت دنیا ،فقط 1500 دستگاه برای کل دنیا با قیمت حدودی 850 میلیون!

هارلی دیویدسون ال دیابلو 2022 از رنگ قرمز بسیار ویژه ای بهره می برد. در واقع ابتدا رنگ پایه قرمز روی بدنه اسپری شده و سپس طراحان یک لایه رنگ قرمز روشن سانگلو را به آن اضافه کردند. در ادامه نوارهای محافظ بدنه نصب شدند تا عناصر قرمز تیره که به بدنه اضافه شده نمای جذابی را به وجود آورد. پایان طراحان با یک لایه رنگ قرمز تیره متالیک و نوارهای طلایی، این موتورسیکلت را تزئین کردند.

سیستم صوتی قدرتمند که با همکاری شرکت راکفورد توسعه پیدا نموده به عنوان یکی از ویژگی های استاندارد این موتورسیکلت محسوب می گردد. این سیستم صوتی مواردی چون دو ساب ووفر 5.25 اینچی، 2 توئیتر از راه دور، آمپلی فایر 250 واتی و ارتباط بلوتوث را شامل می گردد.

از تجهیزات استاندارد هارلی دیویدسون ال دیابلو 2022 می توان به صندلی تک نفره، کیسه های حمل وسایل با قفل، چراغ جلوی LED و شیشه دودی با ارتفاع 6 اینچ اشاره نمود. این موتورسیکلت از تجهیزاتی که در خودروها وجود دارد نظیر پشت آمپرهای دیجیتالی و درگاه شارژ یو اس بی نیز بهره می برد.

این موتورسیکلت به یک موتور V توئین هوا و روغن خنک میلواکی ایت مجهز شده که می تواند قدرتی برابر با 103 اسب بخار و گشتاور حدود 170 نیوتن متر را به فراوری برساند. شرکت سازنده برای موتورسیکلت خود فیلترهای هوای ویژه ای را در نظر گرفته که می توانند با افزایش جریان هوا به سمت سیلندرها اندازه گشتاور فراوریی در دورهای میانی را افزایش دهند. بعلاوه طراحان برای بسیاری از قسمت های پیشرانه، رنگ مشکی را در نظر گرفته اند.

شرکت هارلی دیویدسون میخواهد فقط 1500 دستگاه از ال دیابلو 2022 را به فراوری برساند. بعلاوه قیمت پایه هر دستگاه حدود 28 هزار دلار بوده و نخستین سری از آن نیز در پاییز سال 2022 به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

4141

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2116

به "تصاویر ، خاص ترین موتور سیکلت دنیا ،فقط 1500 دستگاه برای کل دنیا با قیمت حدودی 850 میلیون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، خاص ترین موتور سیکلت دنیا ،فقط 1500 دستگاه برای کل دنیا با قیمت حدودی 850 میلیون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید