تزیین دیوار منزل با چند روش ساده

به گزارش واندر هنگر، یکی از زیباترین کارهایی که برای تزیین و زیبایی دکوراسیون داخلی خانه می توان انجام داد، آویختن وسایل هنری خاص و شیکی بجای آویزان کردن قاب عکس و نقاشی به دیوار اتاق های خانه است. درادامه مطلب به چند مورد ساده و بی نظیر اشاره می کنیم.

تزیین دیوار منزل با چند روش ساده

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

در دکوراسیون منزل، دیوار فضاهای مختلف و تزیین آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این مطلب سعی کردیم راهکارهایی ساده و کم هزینه و در عین حال هنری و زیبا را در تزیین دیوار منزل به خوانندگان خبرنگاران معرفی کنیم. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

آینه های کوچک و زیبا

همانطور که می دانید آینه یکی از المان های موثر در بزرگنمایی فضا به حساب می آید. پس چرا که نه؟ حتما از آینه های با سایزهای متمایز و غالب های مختلف مثل دایره و مستطیل و بیضی و .. برای تزیین دیوار خانه استفاده کنید و از زیبایی و کارایی آن در فضا نهایت استفاده را ببرید.

فرش و گلیم کوچک

یکی دیگر از ایده های جذاب ما برای دیوارهای اتاق، آویزان کردن فرش هایی با سایز کوچک روی دیوار است. اگر این فرش ها و گلیم ها بافت دست خودتان باشد، مثل این می ماند که زیبایی و هویت منحصر به خود را به دیوار خانه آویخته اید و بدون شک لذتی دوچندان خواهید برد.

بشقاب های سفالی، سرامیکی و چینی

قدرت و زیبایی هنر را به هیچ عنوان در دکوراسیون منزل و تزیین دیوار اتاق دست کم نگیرید. بشقاب ها یکی از پرطرفدارترین تزییناتی است که برای تزیین دیوار پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد. از بشقاب های کوچک و بزرگ زیبا به سلیقه خود استفاده کنید و گالری هنری با هارمونی جذابی در منزل خود ایجاد کنید.

کلاه های زیبای حصیری

از انواع کلاه ها با سایزهای مختلف استفاده و دیوار جذاب و خلاقانه ای با کلاه درست کنید. این کلاه ها، دیوار جذاب و هنری بدون نیاز به قاب و فریم برای دیوار فضای خانه شما ایجاد می نمایند.

گل ها و گیاهان زیبا

یکی از راهکار های همواره موثر و جذاب برای تزیین و دکوراسیون منزل، استفاده از گیاهان و گل های سرزنده است. عنصری که هیچگاه تاثیر بسیار زیادش را در زیبایی خانه و آرامش بخش کردن آن نمی توان نادیده گرفت. از انواع باکس های چوبی یا سرامیکی با سایزهای مختلف استفاده کنید و به دیوار خانه بیاویزید و از جذابیت آن استفاده کنید.

سبدهای حصیری

از بافت ها، الگوها و سایزهای مختلف در سبدهای حصیری رنگارنگ و زیبا در تزیین دیوار منزل خود بهره بگیرید و دیواری خلاقانه و هنری خلق کنید. ترکیب زیبا و متمایز این سبدها کنار هم جلوه بصری بی نظیری به دیوار اتاق پذیرایی شما خواهد بخشید.

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر درباره تزیین دیوار تزیین دیوار پذیرایی با ایده های خلاقانه را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 739

به "تزیین دیوار منزل با چند روش ساده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزیین دیوار منزل با چند روش ساده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید