تجلیل از استادکاران بازسازی استان زنجان در هفته میراث فرهنگی

به گزارش واندر هنگر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از عملکرد استادکاران بازسازی بناهای تاریخی، پرسنل معاونت میراث فرهنگی و یگان حفاظت تقدیر و تشکر کرد.

تجلیل از استادکاران بازسازی استان زنجان در هفته میراث فرهنگی

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند روز پنجشنبه 1 خرداد ضمن تبریک روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی، یادآور شد: تمام نیروها در حوزه های مختلف کوشش می نمایند تا آثار تاریخی در استان زنجان به نحو احسن حفظ و نگهداری شوند و باید این اقدامات در بین مردم انعکاس داده گردد، چرا که در سطح استان اقدامات مناسبی در حوزه حفاظت، بازسازی و بازسازی ابنیه تاریخی اجرا شده است.

او در ادامه گفت: پرسنل یگان حفاظت به واسطه حفظ و حراست از تاریخی، زحمات شبانه روزی، حضورفیزیکی و دستگیری حفاران غیرمجاز و معرفی آنها به مراجع قضایی که آسیب جدی به آثار تاریخی و فرهنگی این استان می زنند. نقش عمده ای در حفظ و نگهداری آثار استان زنجان دارند.

مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت : طی این سال ها آثار زیادی از استان در فهرست آثار ملی ثبت شدند که یکی از کارهای بسیار ارزشمند برای قوت بخشی به آثار تاریخی استان بوده است.

ارجمند اضافه کرد: با توجه به وجود آثار متنوع و مختلف وظیفه همگان است که در شناسایی آن اقدام لازم را انجام دهند. مهمترین و بالاترین ارزش در هر دستگاه منابع انسانی است بنابراین ، توجه به منابع انسانی است که سیستم را پیروز می نماید یکی از کارهای اساسی در هفته میراث فرهنگی تجلیل از حافظان میراث فرهنگی است چراکه همه این آثار برای آیندگان است.

همچنین مهدی غلامی معاون حوزه میراث فرهنگی گزارشی از عملکرد معاونت میراث فرهنگی و اقدامات انجام شده در حوزه میراث فرهنگی را خاطرنشان کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 929

به "تجلیل از استادکاران بازسازی استان زنجان در هفته میراث فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از استادکاران بازسازی استان زنجان در هفته میراث فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید