تبلت بادوام و مقرون به صرفه قیمت پاناسونیک Toughbook S1 Rugged

به گزارش واندر هنگر، مدت ها بود که شرکت پاناسونیک، غول فناوری ژاپنی، فعالیت تازه یا نوآوری ای در زمینه گوشی های هوشمند یا تبلت نداشت. ولی ظاهرا در حال حاضر شرایط عوض شده است.

تبلت بادوام و مقرون به صرفه قیمت پاناسونیک Toughbook S1 Rugged

به گزارش خبرنگاران، امروز این شرکت، تبلت پاناسونیک Toughbook S1 را رسما در بازار هند عرضه کرد و سکوت این مدت خود را شکست. از ویژگی های برجسته این تبلت نو می توان به بدنه مقاوم، باتری قابل ارتقا و استفاده از تراشه Snapdragon 660 اشاره نمود.

تبلت نو پاناسونیک Toughbook S1، همان طور که از نامش بر می آید، یکی از تبلت های مقاوم حال حاضر بازار است. این تبلت بادوام تنوع رنگی ندارد و تنها در یک طرح عرضه شده است. پنل پشتی دستگاه مشکی رنگ است و لبه نقره ای رنگ دارد.

این تبلت با قیمتی کاملا متفاوت از ایالات متحده در بازار هند عرضه شده است. در حالی که در بازار ایالات متحده، تبلت پاناسونیک Toughbook S1، 2499 دلار (تقریبا معادل 189000 روپیه) قیمت گذاری شده است، بهای این تبلت در بازار هند تنها 98000 روپیه (تقریبا معادل 1294 دلار) است. با توجه به این قیمت، تبلت پاناسونیک را می توان یک تبلت ارزان به شمار آورد.

تبلت پاناسونیک Toughbook S1 دارای طراحی مقاوم با صفحه نمایش 7 اینچی و وضوح تصویر 1200 در 800 پیکسل WXGA است. نمایشگر تبلت یک پنل IPS LCD با حاشیه های ضخیم است. با توجه به این که طراحی تبلت نو پاناسونیک در جهت دوام و مقاومت بیشتر بوده است، داشتن حاشیه های ضخیم تعجب برانگیز نیست.

بر اساس گزارش های رسیده، این تبلت بعلاوه دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پنل جلویی است. این دستگاه از چیپست Qualcomm Snapdragon 660 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی eMMC 5.1 پشتیبانی می نماید. تبلت پاناسونیک Toughbook S1 مجهز به پردازنده گرافیکی Adreno 512 نیز هست.

با توجه به دوام و استحکام این تبلت معین است که قرار است برای استفاده در بخش های لجستیک، حمل و نقل و سایر بخش های پایگاه های میدانی به بازار عرضه گردد. این دستگاه دارای باتری 3200 میلی آمپر ساعتی و باتری 5580 میلی آمپر ساعتی قابل ارتقا است. گفته می گردد که باتری 3200 میلی آمپر ساعتی قادر است تا 8 ساعت شارژ پشتیبان ارائه کند، در حالی که باتری 5580 میلی آمپر ساعتی تا 14 ساعت عمر باتری ارائه می نماید.

از آنجایی که این دستگاه مقاوم است، دارای درجه بندی مقاومت IPx6، IPx5 و IPx7 در برابر آب و گرد و غبار است. بعلاوه این تبلت 4 گیگابایت LTE و وای فای دو بانده ارائه می نماید و دارای پشتیبانی از NFC، پورت USB Type-C و درگاه جک هدفون 3.5 میلی متری است.

منبع: gizomochina

منبع: فرارو
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1919

به "تبلت بادوام و مقرون به صرفه قیمت پاناسونیک Toughbook S1 Rugged" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت بادوام و مقرون به صرفه قیمت پاناسونیک Toughbook S1 Rugged"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید