بیش از 2 هزار خیر مسکن ساز در کشور فعالیت دارند

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران: معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: بیش از 2 هزار خیر مسکن ساز در هیئت مدیره انجمن های خیران مدرسه ساز در سطح کشور فعالیت می نمایند و 28 هزار واحد مسکونی توسط خیران در کشور ساخته می گردد.

بیش از 2 هزار خیر مسکن ساز در کشور فعالیت دارند

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلا در زمین شیب دار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران از بیرجند، هادی درفشی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح 310 واحد مسکونی در بیرجند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 6 هزار واحد مسکونی جدید ویژه محرومان و اقشار کم درآمد در سال 93 ساخته می گردد.

وی اضافه نمود: عملیات ساخت 8 هزار و 500 واحد خیران مسکن ساز به اتمام رسیده است و این واحدهای مسکونی در حال واگذاری به افراد واجدالشرایط است.

معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: اولویت واگذاری این واحدها برای افراد تحت پوشش بهزیستی، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و افرادی که به وسیله خیران معرفی می شوند، پیش بینی شده است.

درفشی اضافه نمود: تامین مسکن از مهم ترین احتیاج اساسی مردم است که کوشش می کنیم با یاری خیران به اقشار کم درآمد یاری کنیم و اغلب استفاده کنندگان از این واحدهای مسکونی افراد کم درآمد هستند که امکان برخورداری از مسکن مهر را نداشتند.

وی توضیح داد: تعداد خیران در امر ساخت مسکن زیاد است و شیوه یاری به آنها در این امر خیر به صورت واگذاری زمین، پرداخت اقساط و یا مشارکت در ساخت واحدها بوده است.

معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار کرد: انجمن خیران مدرسه ساز فعالیت خود را از سال 86 زیر نظر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شروع نموده است و این انجمن یکی از زیر شاخه های حساب 100 امام خمینی (ره) است.

درفشی با اشاره به خیران مسکن ساز اضافه نمود: معافیت خاصی برای خیران نداریم فقط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هزینه ساخت برای خیران را کاهش می دهد.

وی توضیح داد: آورده هریک از متقاضیان برای مسکن بین 10 تا 15 میلیون تومان بوده و این رقم در استان ها متغیر است.

معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به زیربنای هر یک از واحدهای مسکونی، توضیح داد: زیر بنای هریک از این واحدهای مسکونی که توسط خیران احداث شده، حدود 75 متر مربع است.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 838

به "بیش از 2 هزار خیر مسکن ساز در کشور فعالیت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 2 هزار خیر مسکن ساز در کشور فعالیت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید