بوفون: شروعی متقاعدکننده در جام کنفدراسیون ها داشتیم، گل پیرلو شاهکار بود

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران: سنگربان تیم ملی فوتبال ایتالیا شروع این تیم در رقابت های جام کنفدراسیون ها را متقاعدکننده دانست.

بوفون: شروعی متقاعدکننده در جام کنفدراسیون ها داشتیم، گل پیرلو شاهکار بود

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایتالیا در نخستین بازی خود در چارچوب رقابت های فوتبال جام کنفدراسیون ها شب گذشته (یکشنبه) پیروز شد با نتیجه 2 بر یک از سد مکزیک بگذرد و شروع خوبی در این مسابقات داشته باشد. در این دیدار که در ورزشگاه ماراکانای شهر ریودوژانیرو برگزار گشت، تیفوسی ها توسط آندره آ پیرلو (27) و ماریو بالوتلی (78) دروازه مکزیک را گشودند و چیچاریتو در دقیقه 34 از روی نقطه پنالتی برای مکزیکی ها گلزنی کرد.

جان لوئیجی بوفون، سنگربان تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از اتمام این دیدار به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: شروعی متقاعدکننده داشتیم. ما با تیمی قابل احترام روبرو شدیم که خیلی خوب سازمان یافته بود و در این دیدار از لحاظ تاکتیکی و فیزیکی ما را تحت فشار قرار داد.

وی اضافه کرد: در خصوص اینکه در حال حاضر تیم ایتالیا قوی تر است یا برزیل، نمی توانم اظهارنظر کنم. برزیل در خانه خود بازی می کند و فکر می کنم همین امتیازی برای برزیلی ها به حساب می آید. ما می خواهیم در این مسابقات خود را نشان دهیم، همانطور که در یورو 2012 نشان دادیم.

دروازه بان 35 ساله ایتالیا شرح داد: قرار دریافت در جمع 4 تیم انتهای رقابت های جام کنفدراسیون ها نیز خود نتیجه خوبی است و نشان از ثبات تیمی ما دارد. این بازی با بازی هایی که مقابل جمهوری چک و هائیتی داشتیم یک دنیا تفاوت داشت. زمانی که یک بازی ارزش بیشتری داشته باشد قطعا ما عملکرد بهتری را از خود به نمایش می گذاریم.

بوفون در انتها گفت: ضربه ایستگاهی که پیرلو وارد دروازه مکزیک کرد شاهکار بود، به خصوص اینکه این گل در یکصدمین بازی ملی وی و در ورزشگاه ماراکانا به ثمر رسید. آندره آ نمایش خوبی داشت و بازیکن بزرگی همانند او سزاوار چنین جایگاهی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 295

به "بوفون: شروعی متقاعدکننده در جام کنفدراسیون ها داشتیم، گل پیرلو شاهکار بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: شروعی متقاعدکننده در جام کنفدراسیون ها داشتیم، گل پیرلو شاهکار بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید