بلاتکلیفی بعضی جاماندگان یارانه بنزین، تکلیف کسانی که کد رهگیری دریافت نکرده اند، چیست؟

به گزارش واندر هنگر، جاماندگان طرح یارانه بنزین تا 12 آذرماه فرصت اعتراض دارند این در حالی است که عده ای هنوز پیامک کد رهگیری برایشان ارسال نشده و بلاتکلیف هستند.

بلاتکلیفی بعضی جاماندگان یارانه بنزین، تکلیف کسانی که کد رهگیری دریافت نکرده اند، چیست؟

به گزارش، شش روز از مهلت خانوار هایی که مشمول طرح یارانه بنزین نشده اند می گذرد و عده ای از این خانوار ها مراتب اعتراض خود را نسبت به دریافت نکردن کد رهگیری به رسانه ابراز نموده اند.

فرایند کار ثبت نام چند مرحله ای است و در صورتی که کد رهگیری برای سرپرستان خانوار جامانده ارسال نگردد امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.

خانم غلامی که خود را سرپرست خانوار معرفی می نماید یکی از جاماندگان یارانه بنزین است می گوید: هفته گذشته با کد دستوری ستاد #6369* ثبت نام کردم و بعد از 48 ساعت کد رهگیری دریافت ننموده ام و همین کار را مجدد تکرار نموده و پیام سامانه این بوده که کد ارسالی تکراری است.

وی با ناراحتی ابراز می نماید که در سایت ها به نقل از سخنگوی طرح معیشت خوانده است که افرادی که درخواست تکراری ثبت نمایند، به منزله حذف آن خواهد بود. صدای ما را به گوش مسئولان برسانید. با اعصاب مردم بازی ننمایند. تکلیف ما که کد رهگیری دریافت ننموده ایم، چیست؟ چه کسی پاسخ می دهد؟

همچنین فرد دیگری در این رابطه عنوان می نماید: روز چهارشنبه هفته گذشته کد ملی خود را با کد دستوری اعلامی ارسال نموده، اما تاکنون پیامک کد رهگیری دریافت ننموده است. نمی دانم چه باید بکنم. ثبت نام تا 12 آذرماه فرصت دارد. مسئولان وزارت رفاه حضوری جوابگو نیستند و صدای ما به جایی نمی رسد. ایرادی ندارد بیایند همه حساب و کتاب ما را آنالیز نمایند. در حال حاضر تکلیف جاماندگان چه می گردد؟

در حال حاضر موارد متعدد مشابهی وجود دارد که تاکنون پیروز به دریافت کد رهگیری نشده اند که احتیاج است اقدامی برای آن ها صورت بگیرد. این موضوع قابل قبول نیست که در شرایط سخت مالی و معیشتی بعضی خانوار ها که در طرح یارانه بنزین ناعادلانه حذف شده اند، نتوانند اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند و برای آن ها حداقل های اعتراض نیز فراهم نگردد.

طبق اعلام سخنگوی ستاد طرح معیشتی بنزین ثبت نام به وسیله کد دستوری #6369* جاماندگان تا 12 آذرماه فرصت دارند اعتراض خود را ثبت نمایند، با این وجود برای عده ای کد رهگیری ارسال نشده است، در صورتی که زمان خاتمه بپذیرد، تکلیف آن ها چیست؟ آیا نقص سامانه و مشکلاتی از این قبیل منجر به حذف ناعادلانه عده ای از ثبت نام یارانه بنزین می گردد که باید در این زمینه مسئولان پاسخ بدهند.

حسین میرزایی سخنگوی ستاد طرح معیشت بنزین در این رابطه می گوید؛ سرپرستانی که کد رهگیری دریافت ننموده اند منتظر پیامک باشند. در این زمینه نگرانی وجود ندارد. پیامک برایشان ارسال خواهد شد.

وی پیشتر نیز گفته بود واحد USSE موظف به ارسال پیامک است و تا زمانی که گزارش تحویل پیامک برای کل افراد ثبت نگردد، ارسال پیامک ادامه می یابد.

منبع: فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 584

به "بلاتکلیفی بعضی جاماندگان یارانه بنزین، تکلیف کسانی که کد رهگیری دریافت نکرده اند، چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی بعضی جاماندگان یارانه بنزین، تکلیف کسانی که کد رهگیری دریافت نکرده اند، چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید