آنالیز مسائل و مسائل عمرانی شهرستان فیروزکوه

به گزارش واندر هنگر، جلسه آنالیز مسائل و مسائل عمرانی شهرستان فیروزکوه صبح روز شنبه به ریاست عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و با حضور ابوالقاسم مهری فرماندار، صحرایی مدیرکل فنی استانداری، معاونین فرماندار، بخشدار ارجمند و دیگر اعضا در محل استانداری برگزار گردید.

آنالیز مسائل و مسائل عمرانی شهرستان فیروزکوه

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران تهران؛ جلسه آنالیز مسائل و مسائل عمرانی شهرستان فیروزکوه صبح روز شنبه به ریاست عبدالرضا چراغعلی و با حضور ابوالقاسم مهری فرماندار، صحرایی مدیرکل فنی استانداری، معاونین فرماندار، بخشدار ارجمند و دیگر اعضا در محل استانداری برگزار گردید.

در این نشست مسائل و مسائل مختلف در مورد تخصیص اعتبار به منظور تسریع در اجرای پروژه جاده فیروزکوه -سمنان، لزوم اصلاح و بازنگری در طرح تفصیلی شهر ارجمند و فیروزکوه، تفصیلی شهر و لزوم تسریع دراصلاح و بازنگری آن، مشخص تکلیف محدوده خط مثلث راه آهن و ادامه اجرای پروژه معبر 20 متری در شهر فیروزکوه، تخصیص اعتبارات لازم از منابع جرایم هدایت و رانندگی مورد آنالیز نهاده شد

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1569

به "آنالیز مسائل و مسائل عمرانی شهرستان فیروزکوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مسائل و مسائل عمرانی شهرستان فیروزکوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید