با ساعت روباتیک بچه ها بیمار را سرگرم کنید

به گزارش واندر هنگر، یک مجموعه روباتیک با همکاری یک شرکت ساعت سازی سوئیسی، ساعتی را در قالب یک روبات دوپا طراحی نموده اند که هدف از فراوری آن حمایت از بچه هایی بوده که از دیستروفی ماهیچه ای دوشن رنج می برند.

با ساعت روباتیک بچه ها بیمار را سرگرم کنید

این ساعت که تی - رکس نام دارد، از شیشه و فولاد ساخته شده و با توجه به اینکه می تواند بر روی دوپای خود راه برود برای سرگرم کردن بچه ها بیمار نیز قابل استفاده است.

ساعت یادشده که بخش عمده آن با استفاده از چاپگرهای سه بعدی ساخته شده دو کیلوگرم وزن دارد و چابکی و جست و خیز آن موجب سرگرمی و نشاط می گردد. بچه ها مبتلا به دیستروفی ماهیچه ای دوشن ماهیچه های ارادی خود را که در کنترل بدن نقش حیاتی دارند، از دست می دهند. نتیجه این امر از دست دادن توانایی راه رفتن، معلولیت 96 درصدی، مسائل تنفسی و مرگ است.

با توجه به اینکه این بیماری بیشتر در پسر بچه ها رخ می دهد و از دست دادن توان حرکت آنها را افسرده می نماید، ساعت یادشده که ظاهری مشابه با یکی از شخصیت های فیلم پارک ژوراسیک دارد با حرکات خود می تواند شادمانی را به آنها بازگرداند.

این ساعت که فعلاً صد واحد از آن فراوری شده، 26.5 سانتیمتر ارتفاع داشته و شارژ باتری آن برای هشت روز استفاده کافی است. قیمت این محصول 22700 دلار است.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 317

به "با ساعت روباتیک بچه ها بیمار را سرگرم کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ساعت روباتیک بچه ها بیمار را سرگرم کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید