بازی Dead Island 2 هنوز هم در دست ساخت است؛ 2023 منتظر باشید

به گزارش واندر هنگر، ناشر بازی جزیره مرده (Dead Island) گفت که این بازی سال آینده عرضه خواهد شد. طبق اخباری که هفته گذشته اعلام شد شرایط ساخت جزیره مرده 2 بسیار خوب است. به همین دلیل اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، این بازی سال آینده عرضه خواهد شد.

بازی Dead Island 2 هنوز هم در دست ساخت است؛ 2023 منتظر باشید

در یک جلسه پرسش و پاسخ ناشر این بازی خاطرنشان کرد که این بازی در سال آینده اقتصادی عرضه خواهد شد. حال سال اقتصادی بعدی، اواسط سال 2023 میلادی به اتمام می رسد. از ناشر سؤال شد که این بازی زنده است یا نه. طبق پاسخ داده شده، جزیره مرده 2 در حال ساخت بوده و به زودی ما شاهد اخبار بیشتری از آن خواهیم بود. بعلاوه فرایند ساخت این بازی متوقف نشده و حدود 10 سال است که ادامه داشته است.

البته بعضی از کارمندان شرکت ناشر خاطرنشان کردند که نمی توانند اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نمایند. با اینحال برآورد های بسیاری درباره این بازی وجود دارد. بازی جزیره مرده 2 در سال 2014 معرفی گردید. از زمان معرفی این بازی با تأخیرهای متعدد و مسائل بسیاری در طول ساخت روبرو شد.

حتی سازندگان این بازی هم تغییر کردند. به این معنا که در ابتدا مسؤولان ساخت بازی جزیره مرده 2 شرکت Spec Ops: The Line Studio Yager بود. سپس ساخت این بازی به شرکت Sumo Digital واگذار شد. در پایان هم در سال 2019 شرکت Deep Silver مسئولیت ساخت این بازی را بر عهده گرفت. پس امکان دارد که در این مدت جزیره مرده 2 چندین بار از اول ساخته شده باشد.

یکی از عوامل داخلی اعلام نموده که بازی در شرایط خوبی است. به همین علت امکان دارد به زودی یک تریلر گیم پلی یا مشابه آن از این بازی عرضه گردد. بعلاوه طبق چیزی که انتظار می رود ساخت جزیره مرده 2 تا اواخر سال 2022 میلادی به اتمام می رسد. پس عرضه آن به سال بعدی میلادی موکول خواهد شد.

داستان بازی هم به نظر بسیار ساده می رسد. شما مسافر یک هواپیما بوده که در یک جزیره سقوط می نماید. بعد از آن شما باید در این جزیره دوام بیاورید. پس قطعا عناصر ساخت و ساز و چیزهایی به این شکل در بازی وجود دارند. از طرفی با توجه به مدت زمانی که در حال ساخت است می توان انتظار یک عنوان گسترده را داشت. البته با توجه به اینکه فرایند ساخت بازی فراز و نشیب زیادی داشته امکان دارد که مسائلی داشته باشد. به همین علت باید صبر کرد و دید که در زمان عرضه می تواند مانند شماره 1 عمل کند یا نه.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2016

به "بازی Dead Island 2 هنوز هم در دست ساخت است؛ 2023 منتظر باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Dead Island 2 هنوز هم در دست ساخت است؛ 2023 منتظر باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید