اپل نقص فنی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس را رسماً تایید کرد

به گزارش واندر هنگر، شرکت اپل به شکل رسمی تایید کرد که بعضی از دستگاه های آیفون6 اس و آیفون6 اس پلاس یک نقص فنی دارند که باعث می گردد کاربران پیروز به روشن کردن این گوشی نشوند. کنون اپل ضمن تایید این نقص اعلام نموده که کاربران می توانند به صورت رایگان مشکل مذکور را حل نمایند.

اپل نقص فنی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس را رسماً تایید کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اپل می گوید مشکل مذکور باعث می گردد کاربران آیفون 6 اس و آیفون اس پلاس 6 با مشکل خاموش شدن ناگهانی گوشی خود رو به رو شوند، بلکه راهی برای روشن کردن گوشی نداشته باشند.

اپل می گوید این مشکل تنها بر دستگاه هایی که بین اکتبر 2018 و آگوست 2019 فراوری شده اند تأثیر می گذارد. اگر شما نیز این نوع گوشی را دارید می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی اپل و وارد کردن شماره سریال آیفون خود آنالیز کنید که آیا گوشی شما تحت تأثیر این مسئله قرار گرفته است یا خیر.

اپل در وب سایت خود به شکل اختصاصی شرح داده است که بعضی از دستگاه های آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس ممکن است به دلیل وجود یک مؤلفه نقص، از کار افتاده و دیگر روشن نشوند. این مسئله فقط دستگاه هایی را که در محدوده زمانی اکتبر 2018 تا آگوست 2019 فراوری شده اند در بر می گیرد.

منبع: انتخاب
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 442

به "اپل نقص فنی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس را رسماً تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل نقص فنی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس را رسماً تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید