انتقاد از کوچک شدن پیاده رو ها برای احداث جهت دوچرخه

به گزارش واندر هنگر، یک عضو شورای شهر تهران از کوچک شدن پیاده رو ها برای ساخت جهت دوچرخه انتقاد کرد.

انتقاد از کوچک شدن پیاده رو ها برای احداث جهت دوچرخه

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حجت نظری در در دویست و هفتاد و سومین جلسه شورا در تذکری با انتقاد از استفاده از راستا پیاده رو ها برای ساخت راستا دوچرخه گفت: متاسفانه این بحث به رغم اینکه اتفاق خوبی است که در این دوره مدیریت شهری اتفاق افتاده، اما به واسطه ناهماهنگی بین ستاد و مناطق مشکلاتی را برای تردد مردم ایجاد نموده است. در حالی که ما در راستای شعار انسان محوری خواستیم تردد خودرو با سوخت فسیلی را محدودتر کنیم، اما در عمل راستا پیاده رو را کوچکتر کردیم و برای راستا دوچرخه سواری استفاده کردیم.

وی اضافه نمود: در بسیاری از فضا های دوچرخه سواری، از پیاده رو کسر و به راستا دوچرخه سواری اضافه نموده شده است. در عین حال شاهدیم که راستا هایی که برای تردد نابینایان مناسب سازی شده بود نیز در راستا دوچرخه سواری قرار گرفته است. این ناهماهنگی بین بخشی در ستاد و مناطق مشکلاتی را برای شهروندان به وجود می آورد و اهالی محلات به کوچکتر شدن راستا پیاده رو اعتراض دارند.

وی با بیان اینکه این اتفاق در مناطق مرکزی شهر بیشتر اتفاق افتاده ادامه داد: معاونت فنی و عمرانی نسبت به اصلاح این رویه و هماهنگی بین ستاد و مناطق باید اهتمام جدی تری داشته باشند.

نظری در ادامه درباره عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مترو نیز تذکر داد و گفت: متاسفانه محتمل است که وارد پیک چهارم شویم و اگر احتیاط بیشتری نداشته باشیم ممکن است مجددا شاهد افزایش نرخ ابتلا و فوتی ها باشیم. از این جهت تقاضا می کنم مترو و اتوبوسرانی نسبت به رعایت فاصله اجتماعی توجه نمایند چرا که این روز ها اصلا شاهد فاصله گذاری اجتماعی در مترو و اتوبوس ها نیستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1474

به "انتقاد از کوچک شدن پیاده رو ها برای احداث جهت دوچرخه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از کوچک شدن پیاده رو ها برای احداث جهت دوچرخه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید