اطلاعات جدیدی از گیم پلی و داستان Stranger of Paradise منتشر شد

به گزارش واندر هنگر، اسکوئر انیکس و تیم نینجا به ترتیب ناشر و سازنده بازی غریبه ای از بهشت (Stranger of Paradise) اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر کردند. در اصل نام کامل آن Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin است که نشان می دهد داستانی جانبی از مجموعه فاینال فانتزی است.

اطلاعات جدیدی از گیم پلی و داستان Stranger of Paradise منتشر شد

از اطلاعات منتشر شده می توان به شخصیت های تازه به نام های ناخدای سارق دریایی بیکه (Bikke) و خانواده سلطنتی کورنلیا (Cornelia Royal Family) اشاره نمود. بعلاوه درباره سبک مبارزه و مکان های بازی هم صحبت شد.

جزئیات و اطلاعات منتشر شده از قرار زیر هستند.

در این بازی نقش آفرینی و اکشن شخصیت اصلی بازی به نام جک (Jack) با چالش های بسیاری روبه رو خواهد شد. او در کوشش است تا روشنایی را به کورنلیا بازگرداند، شهری که به وسیله تاریکی تسخیر شده است. بازی غریبه ای از بهشت گیم پلی اکشن دارد که در آن بازیکنان توانایی های زیادی داشته که باید از آن ها در مبارزه استفاده نمایند.

بازیکنان می توانند از عناصر نقش آفرینی هم در بازی لذت برده و ابزارهای مختلف بدست بیاورند. بعلاوه برای ارتقاء شخصیتشان می توانند کار گرفته و از آن برای بهبود وسایل و کاراکتر خود استفاده نمایند.

کاراکترهای تازه معرفی شده

  • ناخدا سارق دریایی بیکه (Pirate Captain Bikke)؛ یک ناخدای سارق دریایی که رییس شهر پراووکا (Pravoka) است. در مبارزات او از یک تبر دو دستی استفاده می نماید که می تواند ضربات سهمگینی به دشمنان وارد کند. به دلیل اینکه تاریکی دریاها را درگیر نموده دیگر کشتی هایی که بیکه در پی آن ها بود وجود ندارند. پس به همین خاطر او گنجی هم پیدا نمی نماید.
  • شاه کورنلیا (King of Cornelia)؛ او قانون گذار کورنلیا است. او یک چیز خاص در جک دیده و کوشش های او برای مقابله در برابر هرج و مرج را درک می نماید. به همین خاطر به او به شدت امیدوار است.
  • لاگون وزیر (Minister Lagone)؛ یک وزیر باهوش که تمام کوشش خود را برای یافتن فردی که با پیشگویی لوهکان (Luhkan) تطابق داشته باشد، می نماید. او تصمیم میگیرد تا سفر جک و همراهانش را آنالیز کند تا اشتباهات آنان را تکرار نکند.
  • ملکه جین (Queen Jane)؛ او هم یکی از نقش های فرعی را در بازی داشته و به عنوان حامی جک است.
  • میا (Mia)؛ مانند خواهر بزرگ ترش، سارا، میا بسیار دلسوز شهروندان کورنلیا است. او در مواقعی حتی با وزیر مقابله نموده است.

توضیحات صحنه های موجود

شاه کورنلیا باور دارد که جک و دوستانش مبارزان روشنایی هستند و پیشگویی لوهکان را به آن ها نشان می دهد. او بسیار به 4 مبارز تازه امیدوار است و می داند که این افراد می توانند تاریکی را از شهرش دور نمایند.

سارا در حال اجرای لوت (سازی مشابه گیتار با صدایی متفاوت) است. میا هم با انگیزه به آن گوش می دهد. نکته جالب اینجاست که سارا در حال نواختن موسیقی متن بازی فاینال فانتزی است. این تیم بعد از عبور از پل به بیکه روبه رو شده و با او برخورد دارند.

سیستم مبارزه

سیستم Break Gauge؛ یک موضوع کلیدی در سیستم مبارزه این بازی همین سیستم شکستن Gauge است. یعنی شما باید کوشش کنید تا ظرفیت دشمن را به اتمام رسانده و آن را از بین ببرید. در اصل با استفاده از توانایی ها و حرکات خاص خط زرد بالای دشمن که نشان دهند Gauge است را باید کم بکنید. زمانی که این خط به اتمام برسد جک یک حرکت با یک حرکت قدرتمند دشمن را از بین خواهد برد. (چیزی مشابه Posture در بازی سکیرو)

به این نکته دقت کنید که خود جک هم سیستم Gauge دارد. به همین خاطر باید مراقب باشید تا آن هم خالی نگردد. به دلیل اینکه اگر به اتمام برسد جک گیج خواهد شد و از دشمن ضربه می خورد.

توانایی های ناگهانی (Instant Abilities)؛ اگر شما یکی از ضربات خاص دشمن که به رنگ بنفش است با استفاده از سپر روح (Soul Shield) دفع کنید، می توانید همان حرکت را انجام داده و به دشمن ضربه بزنید. نکته مثبت این حرکت این است که از MP استفاده نمی نماید. به همین خاطر بدون محدودیت قابل استفاده است. با استفاده از این قابلیت شما می توانید حرکات غیر منتظره ای را در مبارزه اجرا کنید.

مکعب (Cube)؛ استفاده از مکعب جان شما را کامل خواهد نمود ولی دشمنان شما را در یک سیاهچال زنده خواهد نمود. اگر هم در طول سفر خود از بین بروید دوباره از آخرین مکعبی که لمس کردید راستا را شروع خواهید کرد. (چیزی مانند بان فایر در دارک سولز)

مکان ها

  • پراووکا (Pravoka)؛ بعد از عبور از پل شمالی شما با دروازه پراووکا روبه رو خواهید شد. افراد داخل این شهر در پی کریستال های نور با یاری شاه کورنلیا هستند.
  • دروازه دریایی پراووکا (Pravoka Seaport)؛ زمانی که شما از غارها عبور کنید. به یک کشتی خواهید رسید که در این منطقه واقع شده است.

بازی Stranger of Paradise یک داستان جانبی از سری بازی فاینال فانتزی است. دستگاه های پذیرای آن هم کنسول های نسل 8 و 9 سونی به همراه کامپیوترهای شخصی هستند. این بازی قرار است در تاریخ 27 اسفند عرضه گردد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1897

به "اطلاعات جدیدی از گیم پلی و داستان Stranger of Paradise منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات جدیدی از گیم پلی و داستان Stranger of Paradise منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید