اصفهان مقصد 25 درصد از سفر های گردشگران نوروزی

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران: استاندار اصفهان گفت: بر اساس آمار اعلام شده، 25 درصد از مسافرت های نوروزی کشور در استان اصفهان اجرا شده است.

اصفهان مقصد 25 درصد از سفر های گردشگران نوروزی

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان و به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، رسول زرگرپور با بیان اینکه استان اصفهان، خود را برای استقبال از 3.5 تا 4 میلیون مسافر نوروزی آماده نموده است، گفت: از 25 اسفندماه 93 تا به امروز، بیش از سه میلیون تردد در جاده های استان اصفهان صورت گرفت که بر اساس آمار اعلام شده از سوی رئیس راهور کشور، 25 درصد از مسافرت های نوروزی کشور در استان اصفهان اجرا شده است.

وی اضافه کرد: در مدت مذکور، 750 هزار مسافر را در اقامتگاه ها، هتل ها، مدارس، خوابگاه های دانشگاهی و خانه های استیجاری اسکان دادیم.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه خوشبختانه مسافران، رضایت خوبی از ما داشتند، توضیح داد: نوروز سال جاری، یک هزار نفر بر کنترل قیمت ها نظارت دارند و 120 اکیپ بهداشتی با حضور در رستوران ها و هتل ها بر کیفیت مواد غذایی نظارت می نمایند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز، تعداد 54 بیمارستان در سطح اصفهان به صورت آماده باش هستند، گفت: استان اصفهان، نوروز سال جاری نیز همانند سال گذشته، تنها استانی ست که پذیرای گردشگران دیالیزی است و تا به امروز 55 گردشگر در این استان، دیالیز شده اند.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 687

به "اصفهان مقصد 25 درصد از سفر های گردشگران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان مقصد 25 درصد از سفر های گردشگران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید