اختصاص 180میلیارد ریال به طرح های عمرانی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش واندر هنگر، سرپرست اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 180 میلیارد ریال اعتبار، سال جاری به طرح های عمرانی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است.

اختصاص 180میلیارد ریال به طرح های عمرانی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی امروز یکشنبه 29 تیرماه اظهار کرد: از این اعتبار 30 درصد در زمینه بازسازی و احیا بناهای تاریخی، 30 درصد در حوزه صنایعدستی و 60 درصد برای بخش گردشگری هزینه خواهد شد.

او اضافه نمود: برای بخش گردشگری 12 طرح عمرانی در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 100 میلیارد ریال از این میزان اعتبارات برای بازسازی و بازسازی طرح بلادشاپور در نظر گرفته شده که هم اکنون 20 میلیارد ریال جذب شده است.

او اضافه نمود: کمپینگ اقامتی پارک جنگلی و خهکلون در شهرستان بویراحمد، چشمه بلقیس چرام، برم الوان بهمئی، اقامتگاه گردشگری بندان سی سخت، اردوگاه گردشگری بیژن یک سی سخت و بازسازی و احیای شهر تاریخی بلاد شاپور از مهمترین طرح های عمرانی گردشگری در دست اجرای این اداره کل است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1005

به "اختصاص 180میلیارد ریال به طرح های عمرانی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 180میلیارد ریال به طرح های عمرانی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید