شروع پویش ملی به رنگ مدرسه از امروز در سراسر کشور

به گزارش واندر هنگر، تهران (پانا) - رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت پویش ملی به رنگ مدرسه در راستای طرح تحولی آجر به آجر و با هدف ترغیب هر چه بیشتر مردم به امر مدرسه سازی در کشور از سوی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از امروز 15 شهریور شروع شد و تا آبان ماه ادامه خواهد یافت.

شروع پویش ملی به رنگ مدرسه از امروز در سراسر کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با بیان اینکه در این پویش بچه ها 6 تا 12 سال اقدام به کشیدن نقاشی با موضوع مدرسه سازی می نمایند، گفت: برای افزایش مشارکت مردم در امر مدرسه سازی، پویش های مختلفی از سوی جامعه خیرین مدرسه ساز با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مجامع خیرین مدرسه ساز استان ها راه اندازی و اجرا شده است.

وی ادامه داد: در پویش به رنگ مدرسه که جنبه فرهنگی دارد از بچه ها 6 تا 12 سال درخواست می گردد تا با کشیدن نقاشی با موضوع مدرسه دوست داشتنی من، مردم و خانواده های خود را برای مدرسه سازی ترغیب نمایند.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور اضافه کرد: پویش به رنگ مدرسه، سه هدف ترویج فرهنگ مدرسه سازی بین بچه ها و نوجوانان و خانواده ها، افزایش آگاهی مردم و استفاده از ظرفیت بچه ها برای استفاده از هنر بچه ها برای تشویق مردم در امر مدرسه سازی را دنبال می نماید.

قفلی با بیان اینکه هفت میلیون کودک 6 تا 12 سال در این پویش مورد هدف است، گفت: این نقاشی ها در سایت ajorBajor.ir که برای ترویج فرهنگ مدرسه سازی مورد استفاده قرار می گیرد، بارگذاری و به برترین نقاشی ها هدایایی داده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه پویش ها یکی از ابزارها در اجرای برنامه آجر به آجر است، توضیح داد: در پویش های قبلی این طور بود که افراد با پرداخت مبلغی ضمن مشارکت در پویش، پوستر خود را با عکس دلخواه شان دریافت می کردند، اما جنس پویش به رنگ مدرسه، نسبت به پویش های پیشین اندکی فرق دارد، دانش آموزان نقاشی می کشند و عکس نقاشی ها را می فرستند.

قفلی در باره جزئیات پویش به رنگ مدرسه گفت: نقاشی هایی که دانش آموزان می فرستند باید با موضوع موضوع مدرسه و مدرسه سازی باشد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با حامی این همایش تفاهم نامه ای منعقد نموده که براساس آن به ازای هر نقاشی دانش آموزان، حامی پویش مبلغی معادل یک آجر را برای مدرسه سازی اختصاص می دهد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1767

به "شروع پویش ملی به رنگ مدرسه از امروز در سراسر کشور" امتیاز دهید

3 کاربر به "شروع پویش ملی به رنگ مدرسه از امروز در سراسر کشور" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پویش ملی به رنگ مدرسه از امروز در سراسر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید