پل معلق آسمان تهران کجاست؟

به گزارش واندر هنگر، معلق بین زمین و آسمان، در ارتفاع 65 متری با چشم اندازی زیبا. پل معلق آسمان در بوستان نهج البلاغه یکی از جذابیت های تهران است.

پل معلق آسمان تهران کجاست؟

خبرنگاران - رضا نیکنام : پل معلق بوستان نهج البلاغه، جایی است که می توانید از بالای آن هم برج میلاد و هم برج آزادی را ببینید. هر زمان که به تماشا این پل زیبا می روید دوربین عکاسی فراموش تان نشود. این پل 285 متر طول و دومتر و پانزده سانتیمتر هم عرض دارد و بوستان نهج البلاغه و پارک پردیسان را به یکدیگر متصل می نماید. مکان یابی این پل روی روددره نهج البلاغه و در یکی از بزرگ ترین بوستان های شهر تهران بسیار مناسب ارزیابی شده است. در عین حال این پل از شب مردگی و خلوتی ضلع شرقی بوستان نهج البلاغه و غربی بوستان پردیسان می کاهد. تمام مصالح به کار رفته برای ساخت این پل ایرانی است و به طور همزمان 200 توریست می توانند روی عرشه پل راه بروند و توقف نمایند.

خواندنی های بیشتر را اینجا دنبال کنید

روی کفپوش های پل زیبای آسمان که قدم بگذارید به تدریج وضوح تصویر بزرگراه های مهم و شریان های حیاتی شهر تهران واضح و واضح تر می شوند. در واقع بزرگراه همت تهران در شمال پل معلق و بزرگراه حکیم در جنوب این سازه قرار دارند. زمانی که روی این پل قدم می گذارید تماشای پرچم های برافراشته ایران و سازمان شهرداری تهران نیز فضا را زیباتر می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2231

به "پل معلق آسمان تهران کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پل معلق آسمان تهران کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید