پرونده مسکن مهر پرند در نیمه شهریور بسته خواهد شد ، تامین زمین برای ساخت 32 هزار واحد

به گزارش واندر هنگر، مدیر عامل شرکت عمران شهر تازه پرند گفت: پرونده مسکن مهر در این شهر با تحویل 2 هزار و 800 واحد به جامانده در نیمه اول شهریورماه بسته خواهد شد.

پرونده مسکن مهر پرند در نیمه شهریور بسته خواهد شد ، تامین زمین برای ساخت 32 هزار واحد

به گزارش خبرنگاران آرش صیادی اضافه نمود: 2 هزار و 800 واحد در قالب مسکن مهر در شهرتازه پرند به جای مانده بود که در نیمه اول شهریورماه تحویل متقاضیان می گردد و با این واگذاری عملا پرونده مسکن مهر در این شهر تمام خواهد شد.

وی اضافه نمود: این تعداد به جز 700 واحدی است که تعاونی های مردمی و یا تعاونی دستگاه های مختلف در سالهای گذشته زمین هایی را گرفته اما به علت مسائل حقوقی پیچیده اعضا با هم دچار مشکل شده و یا تعاونی ها منحل شدند.

صیادی با بیان اینکه در شهر تازه پرند 225 هزار نفر درسامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام نموده بودند، توضیح داد: با پالایش های انجام شده حدود 75 هزار نفر در این شهر واجد شرایط شناخته شدند، اما محدودیت هایی در تامین زمین داریم.

وی ادامه داد: با هدف تامین زمین برای ساخت نهضت ملی مسکن در شهرتازه پرند، سال گذشته 600 هکتار زمین در قالب فازهای 450 و 145 هکتاری به پرند اضافه نموده شده و پیروز شدیم که برای 32 هزار واحد زمین مورد احتیاج را تامین کنیم.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای تازه با بیان اینکه از این تعداد پیمانکار 27 هزار واحد انتخاب و عملیات اجرایی ساخت آنها آغاز شده است، گفت: بعلاوه به علت افزایش تراکمی که در زمین ها داشتیم در روزهای اخیر پنج هزار واحد دیگر نیز اضافه نموده که در فرآیند انتخاب سازنده قرار دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 مرداد 1402 بروزرسانی: 19 مرداد 1402 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2261

به "پرونده مسکن مهر پرند در نیمه شهریور بسته خواهد شد ، تامین زمین برای ساخت 32 هزار واحد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده مسکن مهر پرند در نیمه شهریور بسته خواهد شد ، تامین زمین برای ساخت 32 هزار واحد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید