پخش فیلم سینمایی پهلوان هرگز نمی میرد از شبکه دو

به گزارش واندر هنگر، فیلم سینمایی پهلوان هرگز نمی میرد به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی با تکیه بر مضامین جوانمردی و پهلوانی شنبه 8 خرداد روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

پخش فیلم سینمایی پهلوان هرگز نمی میرد از شبکه دو

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، فیلم 90 دقیقه ای پهلوان هرگز نمی میرد به وسیله محمد کریمی کارگردانی شده و فراوری سال 98 است.

محمد کریمی تهیه کننده و کارگردان پهلوان هرگز نمی میرد درباره ساخت این فیلم شرح داد: قصد داریم در زمینه فراوری ساخت فیلم هایی با مضمون پهلوانی بیشتر فعالیت کنیم، زیرا احتیاج جامعه فراوری این گونه فیلم هاست.

وی در شرحی بیشتر اضافه کرد: تصور می کنم احتیاج است تا به مفاهیم ارزشمندی مثل دست گیری از احتیاجمندان، مرام و رفتار پهلوانی و ... در جامعه فعلی بیشتر پرداخته گردد. با ساخت این گونه آثار تعیین می گردد این مرام ها، مسلک ها و کار های عام المنفعه در گذشته بسیار پررنگ بوده و امروز هم می تواند مشارکت در کار های خیر همین قدر تاثیرگذار و جدی ادامه یابد و به نوعی به فرهنگسازی در این زمینه بپردازیم.

کارگردان پهلوان هرگز نمی میرد گفت: داستان این فیلم گوشه هایی از مرام و مسلک پهلوانی دنیا پهلوان تختی را به تصویر می کشد. ابتدا در نظر داشتیم فیلمی مستند با موضوع پهلوانی فراوری کنیم، اما در ادامه تصمیم گرفتیم این فیلم به صورت داستانی فراوری گردد.

فیلم سینمایی پهلوان هرگز نمی میرد به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی با تکیه بر مضامین جوانمردی و پهلوانی شنبه 8 خرداد ساعت یک بامداد روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1727

به "پخش فیلم سینمایی پهلوان هرگز نمی میرد از شبکه دو" امتیاز دهید

2 کاربر به "پخش فیلم سینمایی پهلوان هرگز نمی میرد از شبکه دو" امتیاز داده اند | 3.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش فیلم سینمایی پهلوان هرگز نمی میرد از شبکه دو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید