وکیا: تساوی برابر سایپا ناراحت کننده بود، پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

به گزارش واندر هنگر، یوسف وکیا، مدافع تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: تساوی برابر سایپا برای ما ناراحت کننده بود و امیدوارم در بازی های بعدی این نتیجه را جبران کنیم.

وکیا: تساوی برابر سایپا ناراحت کننده بود، پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

یوسف وکیا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به تساوی خانگی تیمش برابر سایپا گفت: بعد از تعطیلات لیگ برتر، همواره بازی اول سختی های خاص خودش را دارد. در این بازی هر دو تیم به برد احتیاج داشتند تا از این شرایط بیرون بیایند. ما در زمین خودمان به چیزی جز برد فکر نمی کردیم و حتی گل اول را هم زدیم، ولی در نهایت بازی مساوی شد. این نتیجه برای ما ناراحت کننده بود و در خانه باید سه امتیاز را می گرفتیم. حالا باید دنبال جبران باشیم و امیدوارم در بازی های آینده نتایج خوبی بگیریم.

مدافع راست تیم فوتبال گل گهر سیرجان که در این بازی با تصمیم مجید جلالی به عنوان دفاع چپ بازی کرد، در این مورد توضیح داد: من قبلاً هم در این پست بازی نموده بودم و با نظر آقا مجید دوباره به عنوان مدافع چپ بازی کردم. خدا را شکر که در این بازی عملکرد خوبی داشتم و خواسته های کادر فنی را در زمین پیاده کردم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا گل گهر با جذب بازیکنان جدید می تواند از انتهای جدول جدا گردد؟، گفت: خوشبختانه بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند. تمام هدف ما این است که نتایج نیم فصل اول را جبران نموده و دل مردم سیرجان و طرفداران گل گهر را شاد کنیم. ما کوشش می کنیم تا گل گهر از این شرایط بیرون بیاید و در جدول خودش را بالا بکشد.

وکیا در خصوص اینکه کدام تیم را در فصل جاری مدعی اول قهرمانی می داند، توضیح داد: پیش بینی خیلی سخت است، ولی پرسپولیس و سپاهان شانس های مسلم قهرمانی هستند. با این حال فکر می کنم پرسپولیس شانس اول قهرمانی باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 752

به "وکیا: تساوی برابر سایپا ناراحت کننده بود، پرسپولیس شانس اول قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیا: تساوی برابر سایپا ناراحت کننده بود، پرسپولیس شانس اول قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید