نسخه 12L Beta 1 اندروید معرفی گردید

به گزارش واندر هنگر، نسخه 12L Beta 1 اندروید، با بهبود هایی برای دستگاه های با صفحه نمایش بزرگ در دسترس است

نسخه 12L Beta 1 اندروید معرفی گردید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، پس از راه اندازی اولین پیش نمایش توسعه دهنده اندروید 12L در تب P12 پرو لنوو چند روز پیش، اولین نسخه بتا ساخته شده از اندروید 12 L اکنون برای توسعه در دسترس است.

در این نسخه، کاربران علاوه بر این که می توانند اندروید 12L بتا 1 را روی تبلت های لنوو و دستگاه های پیکسل اجرا نمایند، توسعه دهندگان می توانند از اندروید استودیو برای شبیه سازی برنامه های خود در نمایشگر های بزرگ استفاده نمایند.

فهرستی از بهبود ها و تغییرات در بلاگ توسعه دهندگان اندروید منتشر شده است که بیشتر آن ها روی بهینه سازی تجربه کاربر در دستگاه های دارای نمایشگر بزرگ، به ویژه تبلت ها تمرکز دارند. جدا از برطرف اشکال، بهینه سازی ها و وصله های امنیتی دسامبر، بتا 1 موارد زیر را برای صفحه های بزرگ تر اصلاح می نماید: اعلان ها، تنظیمات سریع، صفحه قفل، نمای کلی و صفحه اصلی. سایر قسمت های رابط کاربری از طرح بندی دو ستونی با صفحه های بالاتر از 600dp استفاده می نمایند.

اندروید 12L Beta با بهبود هایی برای دستگاه های با صفحه نمایش بزرگ در دسترس است، اکنون نوار وظیفه ای وجود دارد که به شما امکان می دهد نماد های برنامه های اخیراً استفاده شده را مستقیماً به حالت تقسیم شده برچسب گذاری نموده و بکشید.

هدف اندروید این است که همه برنامه ها بدون توجه به اینکه آیا برنامه قابل تغییر مقدار است یا خیر، روی صفحه تقسیم شده کار نمایند. اندروید 12L بعلاوه جعبه نامه را در برنامه هایی که در حالت سازگاری اجرا می شوند بهبود می بخشد.

رابط کاربری در مقدار های مختلف صفحه نمایش، کلاس های مقدار پنجره برای تغییر مقدار طرح بندی برنامه ها، و شبیه ساز قابل تغییر مقدار در اندروید استدیو، به توسعه دهندگان اجازه می دهد برنامه ها را در مقدار ها و وضوح های مختلف صفحه امتحان نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2158

به "نسخه 12L Beta 1 اندروید معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه 12L Beta 1 اندروید معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید