مقاله: برترین جاذبه های توریستی سنت جانز، نیوفاندلند

به گزارش واندر هنگر، انجمن کوچک ماهیگیری در ساحل ورودی بخش شمالی سیگنال هیل، محل مورد علاقه صنعتگران و هنرمندان است. بازدیدنمایندگان می­توانند از استودیوها و کارگاه­ های هنرمندان دیدن نمایند. در این محل علاوه بر فروشگاه­ های هدیه فوق العاده و با کیفیت، غرفه­ هایی نیز وجود دارد که در آنها می­توانید با هنرمندان ملاقات کنید. همه این افراد راضی می­شوند با مردم مشتاق درباره کار خود صحبت نمایند و به سوالات آنها پاسخ بدهند.

مقاله: برترین جاذبه های توریستی سنت جانز، نیوفاندلند

اتاق­ها به علاوه موزه استانی، آرشیو استانی و گالری هنری نیوفاندلند و لابرادور بر روی یک برآمدگی مشرف به شهر واقع شده و فرصتی برای یک بازدید عالی فراهم نموده اند. در موزه نوآوری، برنامه­ ها و نمایشگاه­ های تعاملی مختلفی ارائه شده اند که بازدیدنمایندگان می­توانند به لطف آنها تجربه­ های مختلفی کسب نمایند. مثلاً یک سگ نیوفاندلندی واقعی را ببینند، غذاهای خوشمزه نیوفاندلند را امتحان نمایند، موسیقی سنتی گوش بدهند و حتی یاد بگیرند یک ساز سنتی را بنوازند، نوع جدیدی از هنر را امتحان نمایند، و بدانند چطور نیوفاندلند و لابرادور نقشی کلیدی در توسعه مسافرت هوایی ایفا نموده است.

در امتداد خیابان واتر، پارک بندری واقع شده که در آن نیمکت­های متعددی وجود دارند و از پارک می­توان کشتی­ها را تماشا کرد. مجسمه دو سگ معروف استان به نام­های نیوفاندلند و لابرادور رتریور در این پارک قرار داده شده اند. گاهی در تابستان نمایش­هایی در پارک اجرا می­شود.

منبع مقاله: برترین جاذبه های توریستی سنت جانز، نیوفاندلند

انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1562

به "مقاله: برترین جاذبه های توریستی سنت جانز، نیوفاندلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: برترین جاذبه های توریستی سنت جانز، نیوفاندلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید